Counter Strike går inte att starta

Permalänk
Medlem

Counter Strike går inte att starta

Har inte lyckats starta cs på ett tag. 1 dag. försökt starta om steam/datorn och installera om steam/cs. kom in 2 gånger men då när jag skulle in på en server så förs det sig, och jag var tvungen att stänga av och sätta på, sen kom den jävla runtan upp igen
"Steam - Fel Det här spelet ar inte tillgängligt just nu. Försök lite senare."

Har försökt lite senare också, men ingenting fungerar. ngåon som vet hur man kan göra för att lösa de här problemet, tack på förhand

Permalänk
Medlem

hallå har du sovit under en sten eller?

det är steam vi talar om, det fungerar som skit.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av darrefreak:

hallå har du sovit under en sten eller?

det är steam vi talar om, det fungerar som skit.

Hallå har du sovit under en sten eller?

Det är smuts bakom ratten vi talar om.

Steam har maintenance ibland.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Hallå har du sovit under en sten eller?

Det är smuts bakom ratten vi talar om.

Steam har maintenance ibland.

Allt som har med steam att göra fungerar as dåligt.

Sbs - Skit bakom spakarna

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Varför tycker ni steam fungerar skitdåligt ? Förstår inte det :/
Har ni sovit under en sten ? CS suger hårt.....

Och ja visst är det SBS som gäller..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Varför tycker ni steam fungerar skitdåligt ? Förstår inte det :/
Har ni sovit under en sten ? CS suger hårt.....

Och ja visst är det SBS som gäller..

Har över 100 spel på steam och har inte haft nåt problem förutom när dom haft maintenance och man inte kunnat lira mw2, vilket jag dock övergivit.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mupp3n:

Har över 100 spel på steam och har inte haft nåt problem förutom när dom haft maintenance och man inte kunnat lira mw2, vilket jag dock övergivit.

Jaha ? Jag har inte sagt att steam suger, tror du citerade fel person;)..

Jag personligen tycker steam funkar skitbra och när de har maintenance får man väl fan gå ut i solen å sola, eller bygga snökoja om det är vinter!.

Man behöver inte sitta framför datorn 24/7 även om jag själv gör det rätt ofta tyvär...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mupp3n:

Har över 100 spel på steam och har inte haft nåt problem förutom när dom haft maintenance och man inte kunnat lira mw2, vilket jag dock övergivit.

Skrivet av tcntad:

Jaha ? Jag har inte sagt att steam suger, tror du citerade fel person;)..

Jag personligen tycker steam funkar skitbra och när de har maintenance får man väl fan gå ut i solen å sola, eller bygga snökoja om det är vinter!.

Man behöver inte sitta framför datorn 24/7 även om jag själv gör det rätt ofta tyvär...

Skrivet av tcntad:

Varför tycker ni steam fungerar skitdåligt ? Förstår inte det :/
Har ni sovit under en sten ? CS suger hårt.....

Och ja visst är det SBS som gäller..

jag spelar mw2 och det fungerar as dåligt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av darrefreak:

jag spelar mw2 och det fungerar as dåligt

Skyll inte på Steam, det är IWNets fel.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Men TS frågade om tips till varför CS inte starta, inte för att höra vad ni tycker om steam. Lite OT imo.

Pröva med att gå in på steam mappen och ta bort clientregistry.blob. Det funkade för mig när jag hade samma problem

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Tisello1123:

Men TS frågade om tips till varför CS inte starta, inte för att höra vad ni tycker om steam. Lite OT imo.

Pröva med att gå in på steam mappen och ta bort clientregistry.blob. Det funkade för mig när jag hade samma problem

Sant:)

Och att ta bort clientregistry är standardsvaret och brukar ju funka.

Permalänk
Medlem

Hade ett liknande problem för några dagar sedan. Testade och ta bort .blob-filen vilket inte funkade.
Hittade ett annat tips då jag bytte namn på steamapps till oldsteamapps. Loggade in (vilket funkade). Kopierade en fil (kommer tyvärr inte ihåg namnet men det låg bara en fil i mappen) från den nya steamapps som skapats i samband med inloggningen till oldsteamapps. Stängde av steam, tog bort den nya steamappsmappen och bytte tillbaka namnet på oldsteamapps till steamapps.

Lite rörigt kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrefreak:

jag spelar mw2 och det fungerar as dåligt