EVGA uppdaterar SLI för Medal of Honor

Permalänk
Melding Plague

EVGA uppdaterar SLI för Medal of Honor

EVGA laddar upp en ny patch för Medal of Honor (Beta) som ger stöd för SLI.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trevligt hoppas att alla spel har flergpustöd en vacker dag.
Semi-oftopic: är det nån mer som tycker alla rörelser, omladdningar, knivningen osv ser exakt ut som BFBC2 ? menar inte snarlikt utan identiskt slött av DICE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Trevligt hoppas att alla spel har flergpustöd en vacker dag.
Semi-oftopic: är det nån mer som tycker alla rörelser, omladdningar, knivningen osv ser exakt ut som BFBC2 ? menar inte snarlikt utan identiskt slött av DICE

Har inte spelat så mycket bc2 så jag vet inte, buggigt som fan e det iaf. typ osynlig vägg och sånt.
Dock stör jag mig nåt otroligt på att man inte kan skjuta genom väggar

Permalänk
Skrivet av Werdes:

Har inte spelat så mycket bc2 så jag vet inte, buggigt som fan e det iaf. typ osynlig vägg och sånt.
Dock stör jag mig nåt otroligt på att man inte kan skjuta genom väggar

Haha spräng väggarna och att det är laggigt kan jag inte alls hålla med om dessutom så går det skjuta igenom träväggar så....

Permalänk

såg ut som en ganska trevlig blandning mellan cod:mw2 och bfbc2

Permalänk

Tycker det såg ut som dom dom försökt få in bfbc2 i mw2 genom att lägga in allt dåligt med mw2 i bc2. För mw2 är ju nåt helt annat än bfbc2, en massa powerupps och skit "yeah double kill" å allt va de heter. Som att spela fliipper och höra duke-nukem kommentarer typ.

Men dice brukar ju sköta sig annars, någon som kör betan?

Permalänk

Tycker att DICE har grävt en jävligt stor grop med alla spel de håller på med nu :/

Permalänk
Medlem

Åååh, jag kan knappt vänta tills jag får sätta tänderna i spelet!
Lär ju vara smått amazing med 24' i 16:10 och 5870 i CF ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Haha spräng väggarna och att det är laggigt kan jag inte alls hålla med om dessutom så går det skjuta igenom träväggar så....

Nja det e mer betong som jag stör mig på, i bc2 spränger man dom och i cod sprejar man så tar man dom antagligen med ett helt mag, men inte i MoH

Permalänk

Blev bra sugen att boka skiten och få betanyckeln.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Tycker det såg ut som dom dom försökt få in bfbc2 i mw2 genom att lägga in allt dåligt med mw2 i bc2. För mw2 är ju nåt helt annat än bfbc2, en massa powerupps och skit "yeah double kill" å allt va de heter. Som att spela fliipper och höra duke-nukem kommentarer typ.

Men dice brukar ju sköta sig annars, någon som kör betan?

Kan inte annat än hålla med fullständigt! Tycker dice är inne på helt fel spår. De kan väl lägga krutet på nästa spel i BF serien istället. Vi väntar på BF3!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HeeK:

Kan inte annat än hålla med fullständigt! Tycker dice är inne på helt fel spår. De kan väl lägga krutet på nästa spel i BF serien istället. Vi väntar på BF3!

Jag tror snarare det är EA som eldar Dice i röven så Dice producerar mer spel istället för att göra ett bra spel som lever längre.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Blir det inte lika bra när man gör det själv? Create a new SLI Game Profile

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32GB DDR5-6000 | 4,5TB SSD | RTX 4070 12GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16GB DDR4-2933 | 1,5TB SSD | RTX 3070 8GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 24GB DDR4-2400 | 756GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Spelar betan och det är rätt buggigt nu men jag har rätt stora förhoppningar på det

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem

Om jag minns rätt så gör DICE enbart multiplayerdelen.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isacbergstrom:

Blev bra sugen att boka skiten och få betanyckeln.

Gör som min polare , boka, få betanyckeln skickad till dig , avboka (om du nu inte har tänkt köpa spelet)

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Gör som min polare , boka, få betanyckeln skickad till dig , avboka (om du nu inte har tänkt köpa spelet)

Den tanken slog mig också, men betanycklarna är slut på tillexempel webhallen. Så jag antar att det bara är att köpa det när det kommer ut om dom inte får flera nycklar!

Permalänk
Skrivet av Isacbergstrom:

Den tanken slog mig också, men betanycklarna är slut på tillexempel webhallen. Så jag antar att det bara är att köpa det när det kommer ut om dom inte får flera nycklar!

Hos gamestop så behöver man bara ge 5kr minimum vid bokning och game är det gratis så det är bara boka

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Trevligt hoppas att alla spel har flergpustöd en vacker dag.
Semi-oftopic: är det nån mer som tycker alla rörelser, omladdningar, knivningen osv ser exakt ut som BFBC2 ? menar inte snarlikt utan identiskt slött av DICE

Hur många spel har inte Multi-GPU stöd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Trevligt hoppas att alla spel har flergpustöd en vacker dag.
Semi-oftopic: är det nån mer som tycker alla rörelser, omladdningar, knivningen osv ser exakt ut som BFBC2 ? menar inte snarlikt utan identiskt slött av DICE

Jag har hört flera som säger likadant, men jag kan inte hålla med. Förvisso är båda byggda på Frostbite och när saker som HBAO kickar in kan jag se grafiska likheter, men annars känner mer igen det från MW2 än BC2. Kanske jag som är konstig.

Men knivningen kan du väl i ärlighetens namn inte säga är identisk?

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Skrivet av OrbitJ0k3r:

Hur många spel har inte Multi-GPU stöd?

Vet inte exakt men det är inte acceptabelt att ett spel inte har det.

Skrivet av iNfragiq:

Jag har hört flera som säger likadant, men jag kan inte hålla med. Förvisso är båda byggda på Frostbite och när saker som HBAO kickar in kan jag se grafiska likheter, men annars känner mer igen det från MW2 än BC2. Kanske jag som är konstig.

Men knivningen kan du väl i ärlighetens namn inte säga är identisk?

Knivningen var ju det mest liknande enligt mig dvs
Själv har jag aldrig spelat mw2 så jag drog paralleler från det jag visste och kände igen

Permalänk
Medlem

Till skillnad från MW2 (inte för att MW2 är speciellt bra) kommer detta totalfloppa. Att sedan Dice är med i leken och bidrar med sin expertis i att släppa trasiga/ofärdiga spel lär inte hjälpa. Ser inte alls ljust ut för nya MoH.

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Vet inte exakt men det är inte acceptabelt att ett spel inte har det.

Knivningen var ju det mest liknande enligt mig dvs
Själv har jag aldrig spelat mw2 så jag drog paralleler från det jag visste och kände igen

Du behöver inte vara ledsen för att du inte provat mw2, det är riktigt dåligt. Det är som cod4 minus allt som är bra med cod4.

Fick rysningar när jag såg denna trailern för den gav mw2 vibbar, usch...

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Du behöver inte vara ledsen för att du inte provat mw2, det är riktigt dåligt. Det är som cod4 minus allt som är bra med cod4.

Fick rysningar när jag såg denna trailern för den gav mw2 vibbar, usch...

Tro mig jag var en av dem värsta personerna i mw2 BFBC2 ordkrigen på spelsidor innan releserna och med tanke hur jag skriver de båda spelförkortningarna så kanske du kan gissa vilket jag föredrar