Assassin's Creed II vill ej ansluta till ubi servern.

Permalänk

Assassin's Creed II vill ej ansluta till ubi servern.

Tjenixen... Länge sedan man startade en tråd but here goes.

Har problem med att få AC2 att starta, har varit i kontakt väldigt frekvent med Ubisofts kundtjänst sedan den 9e och vi har verkligen testat allt men det vill fortfarande inte starta.

Någon som har varit med om detta och känner att dem vill dela med sig och kanske hjälpa mig hitta en lösning på detta problemet.

Har inte vågat köpa något nya Ubi spel då dem har detta dumma "skyddet". vilket jag tycker är tråkigt för jag gillar Prince of Persia seriern.

Har BBB som ISP men det spelar väll ingen roll. Aja, hoppas någon kan sprida lite ljus i mörkret.

Tackar på förhand!

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

ja är deras server paj är det väl inte mycket du kan göra, fattar inte hur ni kan köpa spel med såna skydd.

Permalänk

För att spelet är roligt som fan!

Visa signatur

Maximus Formula III || i5 760 || GTX 470 || Dominator 1600MHz XMS3 DHX+ || Fractal Design Newton 800w ||

Permalänk
Medlem

skaffa det på ett annat sätt då?

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk

Vill ju gärna kunna använda de extra grejjerna som man fick till white edition, tycker detta "systemet" är skitkasst och att ubis kundservice inte kan ge mig någon riktig hjälp :/

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740