Apple växer på marknaden för smartphones

Permalänk
Medlem
Skrivet av star-affinity:

Ja, han är ute och cyklar.
De flesta som har en iPhone har den knappast för att det är Apple som tillverkat den, utan för att de gillar produkten.

Källa? Jag tror precis tvärt om att de allra flesta som använder iPhone gör det pga att den är hypad som inget annat. Sen säger jag inte att det inte är så med alla typer av produkter

Android är iaf 2:a efter RIM i USA nu så det känns som att iPhone har fått konkurrens på allvar nu!

Visa signatur

If you're havin' girl problems i feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one

Permalänk
Medlem

Jag är väl inte så förvånad, iPhonen från stora stygga Apple är ju trots allt en jävligt bra produkt. "Hype" eller inte, för mig gör det inget skillnad i min vardag. Jag vill vara unik precis som alla andra :P, sen om jag gillar en produkt och någon annan råkar gilla något annan rör mig lika mycket i ryggen som om någon gillar killar, tjejer, traktorer eller berlinmuren.

Visa signatur

weee!

Permalänk
Skrivet av optimuz:

Källa? Jag tror precis tvärt om att de allra flesta som använder iPhone gör det pga att den är hypad som inget annat. Sen säger jag inte att det inte är så med alla typer av produkter

Android är iaf 2:a efter RIM i USA nu så det känns som att iPhone har fått konkurrens på allvar nu!

OK då, men hypad blir den för att den är bra.
Folk trivs generellt mycket bra med sina iPhones och sådant sprider sig.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma