Permalänk

Nästan, denna är 1 år äldre
Tror det är hans första hollywood film

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

The big brawl?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Jupp

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Filmen är: Småstadsliv 3

Poänglistan:
6p - Volvo_Jonas
4p - Frantic, Svart_smurf
3p - Xerbee, scienta
2p - Agemman, Sirk, UnDead,Skuttokova
1p - Funnyvlad, Anthons
0p - Alla övriga

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Joker?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Fel

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Ingen har gissat rätt på 24h, är det ny film som gäller eller ska jag lägga upp ny bild? Måste erkänna att jag har glömt bort efter den sista bilden

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Ingen har gissat rätt på 24h, är det ny film som gäller eller ska jag lägga upp ny bild? Måste erkänna att jag har glömt bort efter den sista bilden

Du kan väl posta en ny lättare bild på en film istället, för ingen verkar ha koll på den här filmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnDead:

Du kan väl posta en ny lättare bild på en film istället, för ingen verkar ha koll på den här filmen

Jag kan väl göra det då

Ledtråd: Justin Timberlake spelar pojkvän.

Denna bör vara något lättare.

Poänglistan:
6p - Volvo_Jonas
4p - Frantic, Svart_smurf
3p - Xerbee, scienta
2p - Agemman, Sirk, UnDead,Skuttokova
1p - Funnyvlad, Anthons
0p - Alla övriga

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

scienta - Du borde veta att filmen småstadsliv (1,2&3) är en filmer som inte är en film som håller sig till reglerna.

För er som nu fick för er att vilja se den så går den att köpa i vissa städer, kanske i en stad nära dig.

Smstadsliv

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

scienta - Du borde veta att filmen småstadsliv (1,2&3) är en filmer som inte är en film som håller sig till reglerna.

För er som nu fick för er att vilja se den så går den att köpa i vissa städer, kanske i en stad nära dig.

Smstadsliv

På vilket sätt håller den sig inte till reglerna?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

småstadsliv är väl ändå rätt 'vanlig'? tycker jag ser den på tv lite smått då och då. känner så väl igån när han springer där med skägget och så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Seriöst, ingen som har en gissning på den här filmen heller?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Verkar vara lite dött så jag tar hem denna och gissar på Black Snake Moan?

Permalänk
Medlem

Antar det är rätt så jag kör vidare

Poänglistan:
6p - Volvo_Jonas
4p - Frantic, Svart_smurf
3p - Xerbee, scienta
2p - Agemman, Sirk, UnDead,Skuttokova
1p - Funnyvlad, Anthons
0p - Alla övriga

Permalänk
Medlem

Anaconda?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

På vilket sätt håller den sig inte till reglerna?

Tycker att

Regler för Movie Quiz 4

- Håll er till relativt kända filmer.

Inte faller innom ramarna på den filmen, den finns inte på imdb t.e.x Den är så pass okäd att den inte finns på någon av de större dvd försäljningsbutikerna. Den finns inte heller på prisjakt.

Tycker därför inte den klassas som relativt känd film, men jag kanske är ensam som missat denna film...

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Verkar vara lite dött så jag tar hem denna och gissar på Black Snake Moan?

Ja, det var rätt! Ursäkta att jag var seg med att rätta, men det gick ju bra ändå

Skrivet av Frantic:

Tycker att

Regler för Movie Quiz 4

- Håll er till relativt kända filmer.

Inte faller innom ramarna på den filmen, den finns inte på imdb t.e.x Den är så pass okäd att den inte finns på någon av de större dvd försäljningsbutikerna. Den finns inte heller på prisjakt.

Tycker därför inte den klassas som relativt känd film, men jag kanske är ensam som missat denna film...

Kan vara svårt att veta vart gränsen går och filmen var tydligen inte helt okänd. Men jag ser din poäng. Vi kanske ska klargöra en sådan gräns för framtiden?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av Volvo_Jonas:

Anaconda?

Nej :(... Detta är en remake av allas favorit skräckserie

Permalänk
Medlem

Friday the 13th från 2009 kanske?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Friday the 13th från 2009 kanske?

Det är din tur nu

Permalänk
Medlem

Poänglistan:

6p - Volvo_Jonas
5p - Frantic
4p - Svart_smurf
3p - Xerbee, scienta
2p - Agemman, Sirk, UnDead,Skuttokova
1p - Funnyvlad, Anthons
0p - Alla övriga

scienta - Ja kanske, jag tycker iaf filmen ska finnas med på imdb för att klassas som film.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Shutter Island?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ghost Ship?

Permalänk
Medlem

The curious case of Benjamin Button? Eller... Hmm, båten är nog för ny.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Jag ändrar min gissning till The Fog (den äldre versionen) även om den nog är fel den med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Shutter Island?

rätt...

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Eftersom Ryden inte postat efter 12h så lägger jag upp en enkel för att få fart i tråden.

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Alice in wonderland?

Permalänk
Medlem

Jo men visst....

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤