Har ni samma problem som mig? (Sniper Ghost Warrior)

Permalänk
Inaktiv

Har ni samma problem som mig? (Sniper Ghost Warrior)

Hej,

Köpte nyligen spelet, och jag upplever spelet som mycket lagg, när jag tex rör på vapnet(siktar) så laggar det då och då, även när man springer. Kan det vara så att spelet är nytt och att det inte har patchats än, eller är min dator för dålig?

Annars så måste jag säga att spelet är grymt bra

Jag har :

Amd phenom x3 720
4gb ram
4870 1gb

Permalänk
Avstängd

Jag tyckte också det lagga när jag starta spelet, så jag drog igång fraps och såg att min fps bara var runt 30.
Kolla hur mycket fps du ligger på?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av robalm:

Jag tyckte också det lagga när jag starta spelet, så jag drog igång fraps och såg att min fps bara var runt 30.
Kolla hur mycket fps du ligger på?

Hm konstigt, efter att jag satte allt på max, och då menar jag verkligen allt på max, så slutade det lagga. Det är som att min dator skämdes när jag satte allt på Medium

Permalänk
Avstängd

Kan du dra pa fraps och kolla hur mycket du ligger pa_

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]