Permalänk
Medlem

Gravyr på P180

Gravyr på P180. Uppföljare till http://www.sweclockers.com/galleri/5607-enkel-forsta-gravyr

Nu återstår bara något roligt mönster eller liknande, som nässlar ihop de två loggorna. Har ingen aning om vad jag ska göra så jag är öppen för förslag

Gravyr på P180

Visa signatur

Det löser sig, sa Han som sket i badkaret. :D

Permalänk
Medlem

Shit va snyggt, en solklar fyra! Speciellt när man gillar Intel
Bra gjort asså, de passade perfekt till chassit (Y)

Visa signatur

"No keyboard detected! Press F1 to resume..."

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Skitsnyggt!

Men då du skapade ett galleri alldeles nyss så känns det dumt att du gör ett nytt galleri och därmed tar upp 2 platser på de 4 platser som finns för nya gallerier, det kan irritera folk.

Permalänk
Medlem

Hur gör man gravyr? Någon som kan länka guide?:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Skitsnyggt!

Men då du skapade ett galleri alldeles nyss så känns det dumt att du gör ett nytt galleri och därmed tar upp 2 platser på de 4 platser som finns för nya gallerier, det kan irritera folk.

Gjorde det dock igår :/ Sorry för det

Visa signatur

Det löser sig, sa Han som sket i badkaret. :D

Permalänk

Snyggt men jag skulle tyckt att du bara skulle haft intel gravyren, skulle blivi mer stilrent

Permalänk
Medlem

Snyggt som fan, men jag ser två fel.... Det står Nvidia och Intel. snyggt annars!

Permalänk
Medlem

Var det verkligen nödvändigt med två gallerier?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

trevligt med nvidia gravyrer xD

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cAWPer:

Snyggt som fan, men jag ser två fel.... Det står Nvidia och Intel. snyggt annars!

haha , made my day

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

haha , made my day

Skönt att du tog skämtet bra, vissa kan ju gå en smula nuts över ett litet skämt ^^

Permalänk
Medlem

Diggar TTi loggan !!!

Permalänk
Medlem

hur fungerar gravering fattar inte ett skit men är sugen att testa men hur gör man???

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolitus5:

hur fungerar gravering fattar inte ett skit men är sugen att testa men hur gör man???

Det är såpass enkelt att du kör en Dremel med ett lämpligt graveringsverktyg på ditt chassi. Sen beror det ju på hur bra du vill att det ska bli. Köra på frihand eller rita ut i förväg osv Finns olika guider i forumet har jag för mig! Lycka till!

Visa signatur

Det löser sig, sa Han som sket i badkaret. :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av maqan:

Diggar TTi loggan !!!

You said it. Tyckte jag kände igen signaturen från hemsidan

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

You said it. Tyckte jag kände igen signaturen från hemsidan

Haha samma här ! Sjukt clean sida på chassit