Permalänk
Medlem

Renovering av Skrivbord mm

Har fixat mitt skrivbord i drygt en vecka nu och tagit lite kort under tiden:P
Bilderna är tagna med min mobilkamera på 3,2 megapixel så det är inte så bra bilder^^

Mitt första album så va snälla med att kommentera

Renovering av Skrivbord mm

Permalänk
Medlem

Fint! men minus för logitech :,(

Visa signatur

|i5 750@4,0 ghz water cooled| |4 gig xms3 1600 mhz| |3x asus 280 gtx 700/1400/1275< vattenkylda| |8800 gt g92 "physx" vattenkylt| |ASUS P7P55WS SuperComputer| |34797 vantage score|
|Ljud>| |°4x cerwin vega XLS-215°| |2x Samson PG3800 |Zachry XPS-600 för biamp.|
|Alto x23 delningsfilter| | 4x RCF LF18G400 18"| | Peavey pvi 3000|

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt gillar idén med högtalarna

Permalänk
Medlem

fint, härligt att du orkar ta tag i trasslet gissa på att det blir ett Fractal Design Define R2? Som matchar benen på ditt bord?

Permalänk

satan i gatan va djupt bordet var

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

du lär ju köpa typ ett R2 no doubt

Visa signatur

hehehe =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av mofflan:

Fint! men minus för logitech :,(

Haha ne dom är skit bra:D<3

Skrivet av ElixZ:

Riktigt snyggt gillar idén med högtalarna

Tacktack:D

Skrivet av cAWPer:

fint, härligt att du orkar ta tag i trasslet gissa på att det blir ett Fractal Design Define R2? Som matchar benen på ditt bord?

jajamen:P men jag kan itne detta riktigt med albumen. för jag tänkte lägga upp fler bilder på när allt är helt klart och jag fattar inte vart man lägger till bilder..

Skrivet av ErsdaHL06:

satan i gatan va djupt bordet var

ja skönt:P djupet är 90 och längden är 180:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av stfh:

du lär ju köpa typ ett R2 no doubt

ja jag hade tänkt det:P

Permalänk

Väldigt fint
Att det blir kladdigt är för att trät inte har sugit åt sig oljan just där så tyvärr men för bäst resultat är det bara slipa ner allt igen och pensla om se till att trät "suger" åt sig oljan innan du penslar på mer(lite i taget)

Permalänk

riktigt snyggt

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G

Permalänk
Medlem

Herregud vad djupt bordet blev ! Men det är väl en smaksak

Permalänk
Medlem

Fin fint!

Permalänk
Medlem

Snyggt, men det var ingen snygg tapet/vägg

Permalänk

Du ska använda en gröngul tvättsvamp när du oljar in bordsskivan.
Använd den gröna sidan.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

jag blir avis på det bordet ... djupt och brett
snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Väldigt fint
Att det blir kladdigt är för att trät inte har sugit åt sig oljan just där så tyvärr men för bäst resultat är det bara slipa ner allt igen och pensla om se till att trät "suger" åt sig oljan innan du penslar på mer(lite i taget)

jo jag får nog göra det i veckan:)

Skrivet av Andreaskarlsson3:

riktigt snyggt

Tack:P

Skrivet av Lambi:

Herregud vad djupt bordet blev ! Men det är väl en smaksak

Ja jag gillar när man har utrymme:P

Skrivet av alelale:

Fin fint!

Tack;)

Skrivet av Frasse92:

Snyggt, men det var ingen snygg tapet/vägg

Haha ne men det funkar ett tag till hoppas jag:P

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Du ska använda en gröngul tvättsvamp när du oljar in bordsskivan.
Använd den gröna sidan.

Okej, tack för tipset:P jag använde bara en vanlig trasa men får bli svamp nu då nästa gång:P

Skrivet av er_nilsson:

jag blir avis på det bordet ... djupt och brett
snyggt!

Tackar:P ja jag gillar när det är djupt:P bredden är för att det ska få plats en bärbar bredvid för min far^^

Permalänk
Avstängd

blev snyggt som fan! dock tyckte jag inte dem vita bendelarna passade menmen (Y)

vad kostade allt o vart köpte du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av og900turbo:

blev snyggt som fan! dock tyckte jag inte dem vita bendelarna passade menmen (Y)

vad kostade allt o vart köpte du det?

Tackar har fixat bordsskivan nu och slipat och oljat på nytt så nu är det ännu bättre:P kommer med fler bilder snart^^
haha ne det var mest för att det skulle bryta lite för har lite idéer om vad jag ska göra med r2 an när jag köper det.

Bordsskivan kosta 900,hyllan kosta 300,konsolerna kosta nog 100 och köptes på Rusta^^
Färgen kosta nog mest tror jag för jag köpte 8 burkar färg och medans tre burkar som jag hade först fick jag slipa om.. så jag 1850kr allt gick på

Permalänk

5 stjärnor helt i min smak

Permalänk

Det blev ju riktigt fint en av de väldigt få gånger jag röstat 5 på ett galleri

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bil_experten:

5 stjärnor helt i min smak

Tack min med:P

Skrivet av Asheileon:

Det blev ju riktigt fint en av de väldigt få gånger jag röstat 5 på ett galleri

Tackar så mycket;)

Permalänk

: P : p : P : p : P : p

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Tror vi hade klarat oss utan bilderna på pannlampan, men okej..

Permalänk
Medlem

Helt ok, men jag vet om att det kan bli bättre!

Ska du inte ha tunga saker på hyllan, så hade det räckt med 2 konsoler. (ändå skulle den palla tyngd)

Jag hade lagt sladdarna på väggen i kabelrännor.

Du skrev att du skulle ha upp skärmen på väggen, och jag kan starkt rekommendera detta väggfäste från Kjell & Co.Den 3 ledade armen gör den perfekt för
att ändra riktning på, hur man än sitter.

Helt klart ska du måla om väggen i en mörk färg och sätta upp spotar (gärna inbyggda i hyllan) för trivsamt ljus, spotarna ska givitvis vara dimbara

Detta var dom första sakerna som jag tänkte på, och jag kan se det framför mig....

Bra jobbat ! ! !

Edit/

Fick inte rätt på länken till Kjell&C, men artikelnr 57308 ska det vara

Rättstavning &amp; Länkfel
Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Händige Jävel! Kan du göra ett sånt bord åt mig! Lider av en irriterande axel värk bara efter en halvtimme! med mitt failade Ikea Skrivbord!! X(

Permalänk
Medlem

Vart en otrolig skillnad med sladdarna under bordet ^^
Skönt att se någon bry sig om alla sladdar, tänkte göra det också men orkade inte mer en ett par stycken bara, ska köpa ny dator nu i månaden så jag ska väl bry mig lite mer om hur jag drar kablarna xD

Lite för stort bord för min del, men men, det är ju en smak sak
Logitech ska det vara! Det är fina grejjer det! ^^ Sitter själv med Logitech MX518 mus, G15 tangentbord och Z4 högtalare, fungerar kanon ^^

Snyggt gjort med hyllan också att du har skruvat upp högtalarna på den, men ska det vara riktigt soroundljud ska man väl inte sätta tre högtalare sådär tätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av passionmasteR:

: P : p : P : p : P : p

Skrivet av Dunlopzu:

Tror vi hade klarat oss utan bilderna på pannlampan, men okej..

Okej ska ta med det till nästa album:P

Skrivet av skog1s:

Helt ok, men jag vet om att det kan bli bättre!

Ska du inte ha tunga saker på hyllan, så hade det räckt med 2 konsoler. (ändå skulle den palla tyngd)

Jag hade lagt sladdarna på väggen i kabelrännor.

Du skrev att du skulle ha upp skärmen på väggen, och jag kan starkt rekommendera detta väggfäste från Kjell & Co.Den 3 ledade armen gör den perfekt för
att ändra riktning på, hur man än sitter.

Helt klart ska du måla om väggen i en mörk färg och sätta upp spotar (gärna inbyggda i hyllan) för trivsamt ljus, spotarna ska givitvis vara dimbara

Detta var dom första sakerna som jag tänkte på, och jag kan se det framför mig....

Bra jobbat ! ! !

Edit/

Fick inte rätt på länken till Kjell&C, men artikelnr 57308 ska det vara

hehe ja jag hitta led lampor på rusta som är typ som en liten list som jag nog ska sätta så att det lyser på väggen. men blir nog inte att måla väggen utan blir nog någon snygg tapet i så fall:P

Tack så mycket för tipsen på väg hållare för skärm det värkar kanon bra och billigt:P

Skrivet av Ernes-T:

Händige Jävel! Kan du göra ett sånt bord åt mig! Lider av en irriterande axel värk bara efter en halvtimme! med mitt failade Ikea Skrivbord!! X(

haha pröjsar du bara för allt och någon för jobbet så ska det nog gå att lösa:P

Skrivet av Lopie:

Vart en otrolig skillnad med sladdarna under bordet ^^
Skönt att se någon bry sig om alla sladdar, tänkte göra det också men orkade inte mer en ett par stycken bara, ska köpa ny dator nu i månaden så jag ska väl bry mig lite mer om hur jag drar kablarna xD

Lite för stort bord för min del, men men, det är ju en smak sak
Logitech ska det vara! Det är fina grejjer det! ^^ Sitter själv med Logitech MX518 mus, G15 tangentbord och Z4 högtalare, fungerar kanon ^^

Snyggt gjort med hyllan också att du har skruvat upp högtalarna på den, men ska det vara riktigt soroundljud ska man väl inte sätta tre högtalare sådär tätt?

Ja jag gillar när det är snygg och prydligt men ibland är det inte så lätt att hålla ordning på allt:P
Logitech är skit bra på ljud av dom högtalarna jag har hört + mina:P tangentbordet äger:P

Permalänk
Medlem

haha jag märker att jag skickar mycket : P sorry för det ska sluta

Permalänk
Medlem

Riktigt schyst datorhörna! Vars har du köpt ställningen du hänger kablarna på??

Visa signatur

Samsung S23A700D 23" 3D / NZXT Phantom / AMD Phenom II X6 1055T / Corsair 4gb DDR3 1600 MHz / Gigabyte GA-870A UD3 / Gigabyte GeForce GTX 470 SOC / Thermaltake Toughpower 1000W / 2 tb Seagate HDD / 80 gb Intel SSD / Razer Lycosa / Razer Lachesis / Creative Megaworks THX 550

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marquuuz:

Riktigt schyst datorhörna! Vars har du köpt ställningen du hänger kablarna på??

Köpt på Ikea;)