Visa dina skärmar på SweClockers

Permalänk
Medlem

mer bilder plz

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av astrob0y:

mer bilder plz

Du vet att de skulle mailas in och inte postas här i tråden?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av in a bodybag:

Även om det bara är två skärmar (nåja) så behövs det något från den ljusa sidan:

Glossy på 99% av bärbara är ju numera ett faktum men måtte inte Apple sätta standarden för stationära.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Snälla. Byt ut bilden.

Jag har inte spindelfobi. Men den bilden var fan extrem...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Roger W:

Vet inte hur Swec resonerar, men det känns som om att TV:n åtminstone ska vara kopplad till datorn för att det ska räknas som en treskärmssetup... (är den det?)
Däremot behöver det inte vara en eyefinitysetup för att kvalificera sig, givet av vad Andreas skrev här:
#10207087

Missade det inlägget!
Och TVn är självklart inkopplad samtidigt som resterande skärmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av in a bodybag:

Även om det bara är två skärmar (nåja) så behövs det något från den ljusa sidan:

Haha, fy vad kul det ser ut med två dyra macskärmar och en stor samling punkLPs i bakgrunden.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Bara för att liva upp tråden lite.

Ingen mästerfotograf precis..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zånkt:

Bara för att liva upp tråden lite.
Ingen mästerfotograf precis..

usch trådlöst, snyggt iaf

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av in a bodybag:

Även om det bara är två skärmar (nåja) så behövs det något från den ljusa sidan:

http://i43.tinypic.com/tapv09.jpg

Offtopic:
Oh, en vinylsamling ser jag. Har en själv men betydligt mindre (kanske). Ganska ovanligt dagens hem

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hunter(Swe):

Offtopic:
Oh, en vinylsamlng ser jag. Har en själv men betydligt mindre (kanske). Ganska ovanligt dagens hem

nja, farsan har kvar en massa gamla plattor, kanske 80 st - 100st

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Najs! Väntar på massa fina byggen nu

Permalänk

Spindeln påminde mig om den trevliga spindeln jag har ovanför min säng, ska nog gå och säga hej till den igen.

Permalänk
Skrivet av tofupunk:

Haha, fy vad kul det ser ut med två dyra macskärmar och en stor samling punkLPs i bakgrunden.

Om de bara vore skärmar...
iMac 27" är väl det mest prisvärda Apple har i nuläget, så himla dyra är de inte sett till vad man får (med tanke på skärmen).

Men förstår vad du menar.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

VAD FAN! ni kan inte lägga in en sån bild på en äcklig spindeljävel! Tänk om nån arachnofob ser det? Herregud! Jag hatar spindlars ansikten i närbild.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Det var ett jäkla gnäll om spindeln. Är inte spindels ögon samma typ som människans? har för mig att det ska vara nåt liknande, rätta mig om jag har fel

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Skrivet av nivv:

VAD FAN! ni kan inte lägga in en sån bild på en äcklig spindeljävel! Tänk om nån arachnofob ser det? Herregud! Jag hatar spindlars ansikten i närbild.

Lol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nivv:

VAD FAN! ni kan inte lägga in en sån bild på en äcklig spindeljävel! Tänk om nån arachnofob ser det? Herregud! Jag hatar spindlars ansikten i närbild.

Vad säger du nu?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

*spindel*
Vad säger du nu?

Söt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Vad säger du nu?

Den ser ut som nån art vargspindel.

Artikelbilden var nog på en medlem av Salticidae? Hoppspindlar? Berätta Swec, berätta?
http://cdn.webecoist.com/wp-content/uploads/2010/01/EYESofSal...
Hoppspindlar är ju otroligt coola små rackare, dels för att de kan hoppa och dels för att de faktiskt ser något.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

va fan! det sjuka är att "jag" är avtrubbad nog att inte bli "rädd", men kroppen reagerar som att den blir rädd. rätt konstigt.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Liten teaser:

3st Dell U2311H i Eyefinity setup med ett ATI 5870 E6.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Inaktiv

Jag smiter in en teaser med:

3st HP ZR24w i Eyefinity med ett XFX Radeon HD5850 Black Edition 1GB. Logitech G25 ratt samt TrackIR 5 med TrackClip Pro.

Jag kom hem för en stund sedan så har suttit och myst med Dirt 2, passade på att ta en bild när allt ändå var inkopplat.

Skrivet av kibatronic:

Liten teaser:
http://i30.tinypic.com/2nk8nl4.jpg

3st Dell U2311H i Eyefinity setup med ett ATI 5870 E6.

Riktigt fint, jag kan tänka mig att det blir ett rejält lyft med 2GB på grafikkortet.

Permalänk
Medlem

]ooh synd att jag inte är klar med min setup än, har dock kört fler-skärms lösning några år nu.

Har nytt T-bord sen bilden togs.
Ska köpa nya skärmar och även spara en av dessa och ha ovanför som en info monitor, ex temps, spotify mm

Permalänk
Skrivet av kibatronic:

Liten teaser:
http://i30.tinypic.com/2nk8nl4.jpg

3st Dell U2311H i Eyefinity setup med ett ATI 5870 E6.

Hur är skärmarna?

Permalänk
Moderator
Moderator

Vad är vitsen med att slänga upp dessa i tråden när de ska e-mailas in till redaktionen?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

Vad är vitsen med att slänga upp dessa i tråden när de ska e-mailas in till redaktionen?

Inspiration kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluff3n:

Hur är skärmarna?

Väsentlig skillnad mot min gamla Samsung 225BW med TN-panel. Aldrig mer TN-panel.
Är dock lite varierande kvalitet på bakgrundsbelysningen, två av skärmarna har ett litet ljust parti i övre högra hörn.

I spel är det hur skönt som helst, man lever sig mer in i spelen, rekommenderar varmt.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

såg att någon/några drev 3 skärmar med ett 5850, hur funkar det egentligen? typ vilken upplösning kan ni spela i?

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av pecill:

såg att någon/några drev 3 skärmar med ett 5850, hur funkar det egentligen? typ vilken upplösning kan ni spela i?

Jag stör mig på mitt 5870 i 5040 x 1050, måste dra ner grafiken i ganska många spel för att de ska flyta på bra. så 5850 är nog en mardröm... för en del

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pecill:

såg att någon/några drev 3 skärmar med ett 5850, hur funkar det egentligen? typ vilken upplösning kan ni spela i?

Skrivet av zachry:

Jag stör mig på mitt 5870 i 5040 x 1050, måste dra ner grafiken i ganska många spel för att de ska flyta på bra. så 5850 är nog en mardröm... för en del

Jag kan köra mina i 6038x1200 (5760x1200 men kompenserar för skärmkanterna) och jag upplever att mitt HD5850 orkar rätt bra så länge jag låter bli AA och AF. Jag har en fabriksklockad XFX Black Edition 1GB men har inte brytt mig att klocka kortet själv ännu. För mig upplever jag att det är grafikminnet som flaskar och inte själva GPU.

De två spel jag spelar mest just nu, Dirt 2 och Assassins Creed 2 går det riktigt bra med. Men då kortet inte köptes för att driva de skärmar jag har i dag så inväntar jag nya modeller från antingen AMD eller Nvidia som orkar dra riktigt höga upplösningar bättre samt har mer minne.