Permalänk

temporärt bygge i Stacker

håller på att bygga om lite i 800D lådan, så fick slänga in allt i mitt gammla pulverlackade stacker 830 så länge

resultatet blev förvånansvärt snyggt

dock så fick inte riktigt allt plats innuti chassit haha

temporärt bygge i Stacker

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Är ditt inte klart än?

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Är ditt inte klart än?

nej, jag måste få hem en dual rad så jag kan mäta lite först

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Nice med quad sli!

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Skrivet av wasidop:

Nice med quad sli!

de är phett :P, har inte märkt av så mkt microstuttering än, har du märkt av mkt?

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk

Snyggt om lite dammigt undrar varför du har under 3p på detta galleri

Permalänk
Medlem

Du har 23 album och typ 10st visar samma sak...

Varför?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Du har 23 album och typ 10st visar samma sak...

Varför?

Länka 2 st album som är likadana då!

Permalänk
Proffsmoddare

Sluta använd blixt på kameran mannen. Det förstör ju allt. :(/

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

ta bort klistermärkena förstör allt
annars tycker jag de ser asbra ut, snyggare en i 800D, men det är mest för att jag inte gillar den lådan, den ser så tom ut :/

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av alelale:

Länka 2 st album som är likadana då!

http://www.sweclockers.com/galleri/4880-arnes-800d-h2o-d

http://www.sweclockers.com/galleri/4974-arnes-800d-h2o-update

Det går ju att byta ut bilder, eller skapa en bygglogg om byggandet fortsätter.

Att hålla på såhär är enbart irriterande.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av sack:

Sluta använd blixt på kameran mannen. Det förstör ju allt. :(/

detta är ju bara ett temporärt bygge, orkade inte vara så seriös me bilderna

Skrivet av scienta:

http://www.sweclockers.com/galleri/4880-arnes-800d-h2o-d

http://www.sweclockers.com/galleri/4974-arnes-800d-h2o-update

Det går ju att byta ut bilder, eller skapa en bygglogg om byggandet fortsätter.

Att hålla på såhär är enbart irriterande.

förstår inte hur du kan tycka de är irrirterande, mina gallerier tar ju inte precis upp nått av ditt egna HDD utrymme...

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

förstår inte hur du kan tycka de är irrirterande, mina gallerier tar ju inte precis upp nått av ditt egna HDD utrymme...

Irriterande kanske är lite starkare än det jag menar, men tkr det är onödigt. Verkar som du söker uppmärksamhet för minsta grej du gör.

Du har mkt intressant bland dina album, men du behöver inte lägga upp ett helt nytt galleri för minsta grej du ändrar.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av scienta:

Irriterande kanske är lite starkare än det jag menar, men tkr det är onödigt. Verkar som du söker uppmärksamhet för minsta grej du gör.

Du har mkt intressant bland dina album, men du behöver inte lägga upp ett helt nytt galleri för minsta grej du ändrar.

jo, jag förstårm, men gör jag ett nytt galleri får jag oftast mkt kommentarer, men ändrar jag ett galleri så får jag typ inge kommentarer alls :S verkar som att folk inte ser att jag har uppdaterat

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

jo, jag förstårm, men gör jag ett nytt galleri får jag oftast mkt kommentarer, men ändrar jag ett galleri så får jag typ inge kommentarer alls :S verkar som att folk inte ser att jag har uppdaterat

Är du så beroende av uppmärksamhet för varje liten grej du gör då?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

...

Skrivet av scienta:

Är du så beroende av uppmärksamhet för varje liten grej du gör då?

klart han vill ha uppmärksamhet o visa va han håller på med. Och btw galleriet e ju för o visa andra va han gjort/håller på med. Så stfu låt han göra som han vill. Verkar ju inte va nån mer än du som stör sig lägg ner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetaenjoy:

klart han vill ha uppmärksamhet o visa va han håller på med. Och btw galleriet e ju för o visa andra va han gjort/håller på med. Så stfu låt han göra som han vill. Verkar ju inte va nån mer än du som stör sig lägg ner.

Nu vakna polarn och desperat måste försvara. Till att börja med kan du ändra attityd om du vill bli tagen på allvar.

Att skapa ett galleri för minsta ändring är knappast motiverat, därför det finns "bygglogg".

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

de är phett :P, har inte märkt av så mkt microstuttering än, har du märkt av mkt?

Näh, bara i 3Dmark vantage, första testet.
Fråga gärna om det är nåt du undrar över.

Fast, får ms i 257.21 och det är rätt så grovt så jag sitter kvar på 197.45 eller vad den heter.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Arne-Mohammed:

detta är ju bara ett temporärt bygge, orkade inte vara så seriös me bilderna

Ingen ursäkt!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av scienta:

Nu vakna polarn och desperat måste försvara. Till att börja med kan du ändra attityd om du vill bli tagen på allvar.

Att skapa ett galleri för minsta ändring är knappast motiverat, därför det finns "bygglogg".

Bygglogg som kategori finns inte tyvärr, ganska undligt igentligen men varför skulle man göra ett galleri om man inte vill hävda sig inom sitt intresse ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Bygglogg som kategori finns inte tyvärr, ganska undligt igentligen men varför skulle man göra ett galleri om man inte vill hävda sig inom sitt intresse ?

Vadå som kategori? En bygglogg är en bygglogg, någon kategori behövs då inte.

Det är klart att man vill göra ett galleri, men som tidigare sagt - ett för varje minsta ändring är kanske inte nödvändigt. Att enbart göra ett galleri för själva resultatet ger ju även bättre respons.

Nu tänker jag inte nämna mer om detta. Arne fatta iaf min kritik och tar till sig den som han vill.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather