Permalänk

Frontportar på Nzxt funkar inte

jaa.. det är så att jag har en "nzxt lexa-np black" och så har man ju USB/mick/headset intag där på sidan där framme... men dom funkar inte.. ?? när jag sätter in kablarna.. fast USB:n funkar ju perfekt men det andra... ? =( vet någon vad jag ska göra... ?

här finns en bra bild.. fast man ser ju inte intagen.. Amazon.com: NZXT LEXA-NP CS-NT-LEXA-B Silver Aluminum Construction Plastic Front Panel ATX Mid Tower Computer Case (Black): Electronics

Permalänk
Medlem

Vad har du för ljudkort ?

Visa signatur

Phenom II B25 @ 2.7ghz , Corsair 2x2gb 667mhz , Seagate 160gb , 3870HD @ 850mhz Core Stock Mem , FSP 400W 85+ Bronze , Ace Ecco 420 Case , Asus M4A78-AM

Permalänk
Keeper of Traditions

Läs gärna reglerna innan du börjar skapa trådar -.-'

Skrivet av Reglerna:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

ifall vi säger såhära... Jag vet inte vad för ljudkort.. men mitt chassi ska ha någon TEmp display på chassit.. hittade jag precis.. men.. vet inte hur man instalerar det.. vet ni hur man ska göra.. ? kan ni förklara isf, snälla?

Permalänk
Medlem

Jag fråga om ljudkort för att veta om du kan koppla in panelen till ljudkortet i vissa fall finns det inte stöd för x-fi etc och bara för ac97 och realtek hd , hur du kopplar in temp panelen beror på modekort du har

Visa signatur

Phenom II B25 @ 2.7ghz , Corsair 2x2gb 667mhz , Seagate 160gb , 3870HD @ 850mhz Core Stock Mem , FSP 400W 85+ Bronze , Ace Ecco 420 Case , Asus M4A78-AM

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, rubriken var ju inget vidare. Har ändrat den nu. Tänk på att skriva en informativ rubrik nästa gång.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Medlem
Skrivet av NördigDator:

ifall vi säger såhära... Jag vet inte vad för ljudkort.. men mitt chassi ska ha någon TEmp display på chassit.. hittade jag precis.. men.. vet inte hur man instalerar det.. vet ni hur man ska göra.. ? kan ni förklara isf, snälla?

Har du byggt datorn själv?
Det finns iaf en bunt kablar som går från frontpanelen in i chassit, i den bunten finns det tre temperatur sensorer. Dom har svarta kablar med halv-genomskinlig brun topp. Sen går det en molex kontakt där med som du måste ansluta för att det ska funka.

Permalänk
Medlem

Jag kan väl rekommendera att öppna manualen till moderkortet och kolla vilka anslutningar som är tillgängliga.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch