Permalänk
Medlem

Bra motorcykel spel?

Tjena, jag har spelat länge Test Drive Unlimited och kört med motorcykel där men jag börjar bli riktigt sur på kontrollerna!

Några tips?

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk
Sötast

Road Rash!

Permalänk

Finns inga bra MC-spel tycker jag, har du provat MotoGP spelen?

aaah Testdrive Unlimited, körde det där långa loppet som man skulle klara under 60min med MC....alltid hatat sådana långa lopp men det var nog det roligaste loppet jag kört nånsin kört

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem

Stuntmoto...:D

Permalänk
Hedersmedlem

Motocross Madness 2!

Permalänk
Medlem

Excitebike!

Permalänk
Medlem

Det var inte mycket för oss motorcykels-älskande-människor

Tack widL, jag spelade motocross madness så mycket när jag var liten. Har sökt efter namnet såå länge, tack

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceY!:

Tjena, jag har spelat länge Test Drive Unlimited och kört med motorcykel där men jag börjar bli riktigt sur på kontrollerna!

Några tips?

Jag har ställt mig samma fråga, och TDU verkar vara det bästa som finns att tillgå, även om det faktum att det finns back naggar intrycket lite.... (Lätt skönaste ljudet iaf..!)

Gissar att vi får invänta TDU2 och när de släpper MC's till det.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem

Det enda rätta till pc är ju Motocross Madness Har dock inte kört 2:an, har ju några år på nacken

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

alltid tyckt mc-spel är bland de roligaste

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk

Superbike X från Milestone, aldrig spelat bara hört talas om det lol

Permalänk

Elasto Mania.

Visa signatur

|| AMD Phenom II 1055T 4GHz || CoolIT ECO A.L.C. || 4GB 1600MHz RAM || Asus Crosshair IV Formula || 34cm E-kuk || p-12 Chassi ||

Permalänk

MotoGP 08 är ruggigt bra, speciellt om man håller sig i vyerna där man verkligen hänger över tanken, att sitta bakom och titta på en mc är inte speciellt naturligt eller trovärdigt.

/J