Mitt steam startar inte

Permalänk
Avstängd

Mitt steam startar inte

Steam - error

__________

Could not connect to steam network.
This could be due to a problem with your Internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com fo more info.

Nån som kan hjälpa mig med detta problem

Edit : Detta händer när jag sätter på steam!

Permalänk
Medlem

hmmm kan du läsa engelska? Det är bara säkert något temporärt tatlugnt

Permalänk
Medlem

Cerebral pares, CP, är ett samlingsnamn för hjärnskador i rörelsecentrat som uppkommit medan hjärnan fortfarande är omogen.

Skadan som orsakar CP uppkommer någon gång under graviditeten, förlossningen eller upp till två års ålder, och drabbar ca 1,5 barn av 1000. Skadan är permanent och konstant och kan alltså inte läka eller förvärras.

Vanligast yttrar sig CP med förlamningar med eller utan spasticitet?. Det är även vanligt att personer med CP-skador har talsvårigheter, balansstörningar och ibland problem med grimaser och ofrivilliga rörelser.

Det är vanligt med fördomar om att personer med CP-skador generellt har lägre intelligens än genomsnittet på befolkningen, något som inte alls stämmer eftersom skadan enbart berör rörelsecentrat i hjärnan.

Snälla lär er

OnTopic: Lär dig engelska är en bra början

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Avstängd

Ja vet men va fan menar den .... Har vart så i 2 dagar!

Permalänk
Medlem

Men Hudsonhawk, om du har en router / brandvägg så kan du öppna med att öppna portar, eller hur

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Avstängd

Jag har router men jag har öppnat DMZ .

Permalänk
Avstängd

bara att starta om å om å om så brukar det gå igång

Edit: Blev ju nästan som ett rim

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk

Men snälla, för det första så borde väl alla CS-spelare vara vana vid att steam dampar loss ibland? Och för det andra som flera för mig har sagt, LÄS! Kan du engelska?

Visa signatur

ECS 945P-A | Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz | 2x Corsair Value PC5300 DDR2 1024MB | Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3 | 2 x Samsung SpinPoint 250GB SATA2

Permalänk
Avstängd

Jag uinstalled it o laddade hem en ny steaminstaller.

Det funka .... Yiipe

Men när jag restarta datorn .... Same shit ... O... Va fan va många klagar på att jag inte kan eng. Ja vet vad det betyder .

Varför jag skapade denna tråd var för att jag ville veta hur man ÅTGÄRDADE problemet!

Permalänk
Medlem

jag satt och försökte lösa detta problemet på en polares dator i fredags inte roligt direkt. hittade en lösning på steamforumet som verka funka för endel iallafall.

deleta dessa två filer i steam samt steamapps mappen

ClientRegistry.blob
platform.gcf

detta funka för oss iallafall, och det var den enda lösningen jag kunde hitta på deras forum, annars rekomendera de bara att man skulle ha datorn virus och spyware fri.

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Avstängd

mm Va oxo där man hittade inge nyttigt förutom va utan virus och spyware o ja rensade allt (fast än ja inte hade nåt)

Hittils ser det ut o funka

tack för svaret

edit: Men jag kan inte lira ngt spel

det står bara så här

Steam - error
___________

This game is currently unavailble.

Please try again later.

(jag vet vad dom menar , Men vill veta hur man åtgärdar problemet)

Permalänk
Hedersmedlem

*ämnesraden redigerad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Har precis samma problem... Det roliga är att jag just bytt från Windows 2000 till Windows XP Professional. När jag lirade under 2k var allting frid och fröjd. Men nu under XP; inte då...:(

Permalänk
Avstängd

Asså jag förstår inte kolla på www.steampowered.com desas forumar det är helt fult med trådar som har samma prob. som jag ändå vägrar dom fiksa detta! :@

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hudsonhawk
Asså jag förstår inte kolla på www.steampowered.com desas forumar det är helt fult med trådar som har samma prob. som jag ändå vägrar dom fiksa detta! :@

Ja, det är en korrekt stavning av ordet "fiksa". Alltså, Steam verkar vara lika labilt som min hemkunsapslärare. Tacka och ta imot när det funkar. Gnäll inte när det inte funkar.

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem, dock för cirka 3 månader sen. Jag avinstallerade och installerade om Steam. Då funkade det för mig.

Visa signatur

// Viktor

Permalänk
Medlem

Hudsonhawk: krashar spelet för dig innan du får felet med game unavailble? för så gjorde det på kompisens burk. jag bytte hans nvidia orginal drivers till omega å efter detta krasha inte cs något mer å då fick han inte heller problemet med game unavailble.

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk

Har fått nåt annat problem fattar inget!! Det står Steam.exe(main exception):CMultiFieldBlob):Patial field header at end of record!

Permalänk
Skrivet av R.I.P_Fan:

Har fått nåt annat problem fattar inget!! Det står Steam.exe(main exception):CMultiFieldBlob):Patial field header at end of record!

Tråden är ifrån 2004:O

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk

Plz kan nån hjälpa mig jag vill inte börja om med en gubbe på mw2 som är i prestige 10 och lvl 70 i mw2!

Permalänk
Medlem

Testa klassikern, stäng av Steam, gå till Steam-katalogen och döp om ClientRegistry.blob och starta om. Du borde kanske ha skapat en ny tråd dock, bumpa en 6år gammal tråd är lite väl häftigt.

Permalänk

Hur startar jag om XD

Permalänk

Har haft steam i en månad

Permalänk
Avstängd

Du blir inte av med din LVL på MW2 när du av installerar om det eller liknande, jag formaterade om datorn och skit och jag har kvar min LVL då det ligger lagrat hos STEAM, så installera om STEAM och se om kanske det kan funka!

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av R.I.P_Fan:

Hur startar jag om XD

Stäng av på menyn Steam->Exit. Starta om klienten från start-menyn om du inte hittar ikonen, så starta från steam.exe-filen i mappen du var i och pillade om ClientRegistry.blob.