Permalänk
Skrivet av pokerius:

Snygg och stilren sida, jag skulle satsa på att visa listan redan på första sidan så användaren kommer direkt in i matchen.

/ Pokerius

Instämmer helt, kanske visa de 5-10 mest populära listorna på förstasidan.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Instämmer helt, kanske visa de 5-10 mest populära listorna på förstasidan.

+1

Plus en funktion att sortera via genre. Och om det ska funka så ska man behöva fylla i utöver beskrivning vilken/vilka genres som spellistan generellt består av.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Skrivet av pokerius:

Det var konstigt, jag var kanske inne och rättade några buggar precis då, prova gärna igen.

Nu ser jag det! Riktigt fint gjort, vet inte vem vi har haft kontakt med hos er(antagligen du då) men hoppas på ett bra samarbete:>

Permalänk
Medlem

Superhaj.se
Gammal sida som jag planerar göra om till ASP.Net MVC 2 när jag får ork och tid..

Permalänk
Medlem

Karlehamn.se

Detta är min nylanserade hemsida. Jag är ingen mästare på PHP och är ganska dålig på CSS, detta är min första hemsida som jag har gjort. Designen har jag dock inte gjort helt själv(min kusin har gjort grunden för den), jag har bara fixat till den en del. Men det skulle vara kul att höra vad ni tycker om den.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Renato:

Här lämnar jag en sida som jag gjorde åt min kusin. Det är en Webshop.
Är inte helt färdig med den. Detaljer fattas. Men snälla säger vad ni tycker.

Fiesta & Sport

Mycket fin sida!

Några tips från mej bara:
- Det var lite störande att man alltid var tungen att se nya produkter. Det är bättre om du har dem bara på förstasidan.
- Vid rullmenyn i butiken så borde du ta bort pinnen som sticker ut vänster om rubriken när man har musen på den.
- Du borde ta bort de två vita raderna längst upp i varje rullmeny
- Sen tror jag att det skulle bli snyggare om du satte en kant runt om rullmenyn.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klimpen2:

Mycket fin sida!

Några tips från mej bara:
- Det var lite störande att man alltid var tungen att se nya produkter. Det är bättre om du har dem bara på förstasidan.
- Vid rullmenyn i butiken så borde du ta bort pinnen som sticker ut vänster om rubriken när man har musen på den.
- Du borde ta bort de två vita raderna längst upp i varje rullmeny
- Sen tror jag att det skulle bli snyggare om du satte en kant runt om rullmenyn.

Du hann svara innan jag tog bort den.. var tvungen att ta bort inlägget för det är en kommersiell sida och jag tror det då bryter mot paragraf 9.
Men tack för svaret. Just det hjälp man behöver. Ibland blir man blind och ser inte sina egna misstag.

1. då tar jag bort den från alla andra sidor.
2. Den tänkte jag just fixa. Som menyn är uppbyggd på JSCook Så kan jag bara ändra storleken på bilden som är fast där.
3. Ser inga vita rader. Tyvärr. Men märkte att jag har en jätteful ram runt. Den kommer försvinna.
4. En Kant? är du säker? När jag provade med kant tyckte jag inte så mycket om den. Men jag är inte alls bra på design.

Ifall fler tycker så då blir det väll en kant..

Tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Renato:

Du hann svara innan jag tog bort den.. var tvungen att ta bort inlägget för det är en kommersiell sida och jag tror det då bryter mot paragraf 9.
Men tack för svaret. Just det hjälp man behöver. Ibland blir man blind och ser inte sina egna misstag.

1. då tar jag bort den från alla andra sidor.
2. Den tänkte jag just fixa. Som menyn är uppbyggd på JSCook Så kan jag bara ändra storleken på bilden som är fast där.
3. Ser inga vita rader. Tyvärr. Men märkte att jag har en jätteful ram runt. Den kommer försvinna.
4. En Kant? är du säker? När jag provade med kant tyckte jag inte så mycket om den. Men jag är inte alls bra på design.

Ifall fler tycker så då blir det väll en kant..

Tack för hjälpen.

Det området som jag har markerat med grönt tycker jag du borde ta bort:

Jag la till en kant på den också. Jag tycker det ser ganska bra ut.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

tvfilmer.se är uppdaterad. Nu har det kommit till imdb-betyg, designförändring samt facebook likebox.

Permalänk

upload.landslide.nu

Rätt fantastisk.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Spotifyshare - Hem

La bara till de 5 senast inskickade spellistorna lite snabbt.

Skulle vara kul om jag var bra på MySQL och PHP så jag hade kunnat automatiserat sidan istället för att lägga in allt manuellt

Permalänk
Skrivet av Etzolin:

Spotifyshare - Hem

La bara till de 5 senast inskickade spellistorna lite snabbt.

Skulle vara kul om jag var bra på MySQL och PHP så jag hade kunnat automatiserat sidan istället för att lägga in allt manuellt

Säker du inte gör ett copyrightbrott genom att använda deras logga?

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem

Inte världens mest imponerande sida kanske.
stalofilm.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av hapone:

Inte världens mest imponerande sida kanske.
stalofilm.se

Men imponerande showreel

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedishPshyco:

Säker du inte gör ett copyrightbrott genom att använda deras logga?

Är helsäker, mailade Spotify och fick en 2500x2500 pixlar stor logga just för detta ändamål

Permalänk
Medlem

Creative centrum of the barbarous swedish viking André Wahlgren.

Doopedoopedoop. Jag kan inte koda för fem öre så allt är fulhackat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokerius:

tvfilmer.se är uppdaterad. Nu har det kommit till imdb-betyg, designförändring samt facebook likebox.

Riktigt snygg! Faller mig precis i smaken, känns väldigt 2.0.

Jag skulle integrerat Facebook Connect till kommentar-systemet också. Se exempel på feber.se, även fast de använt sig av Disqus.

* Edit:
Antog att like-funktionen var knuten till Facebook, märkte att den inte var det så den skulle jag också koppla till Facebook Connect. Lär locka mer trafik till sidan. Läs mer på Facebook for Websites - Facebook-utvecklare

Visa signatur

// mint
ASUS A8N-E AMD Athlon64 Venice 3200+@2,5Ghz Corsair TWINX 2x512 DDR PC3200@2-4-4-7 1T Dual PowerColor Radeon x800GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av save:

Men imponerande showreel

Hehe, tack så mycket. Även om det börjar bli rätt gammalt nu. Och saknar musik.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Snyggt! Layouten känns innovativ och uttänkt ut. Småsaker som jag spontant tänker på är att jag skulle vänta en extra sekund på den första blinkningen i headern och sortera röstningslistan åt andra hållet längst ned.

Allt som allt, klockrent.

Visa signatur

// mint
ASUS A8N-E AMD Athlon64 Venice 3200+@2,5Ghz Corsair TWINX 2x512 DDR PC3200@2-4-4-7 1T Dual PowerColor Radeon x800GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av minten:

Snyggt! Layouten känns innovativ och uttänkt ut. Småsaker som jag spontant tänker på är att jag skulle vänta en extra sekund på den första blinkningen i headern och sortera röstningslistan åt andra hållet längst ned.

Allt som allt, klockrent.

Trevligt att höra.

Alltid lika roligt att bli uppskattad. Designen har nu några år på nacken. Men den får hålla ut några år till. Så länge den gör sin funktion så finns det ingen anledning till att ändra på något som fungerar.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Pinktards
Inte min sida eller mitt projekt.
Jag är siteadmin och det är jag som gjort en del av designen på sidan, med det menar jag att jag gjort lite små ändringar på mock-upen för sidan som skaparen av spelet, Mordi, gjort;)
All kodning på sidan är gjord av mig, dock inte phpBB som är grunden till forumet, det som var jobbigast att göra var Level sharingdelen som också behövs fixas lite för att min ftp raderade filer som den inte skulle radera så rating av levels fungerar inte:(
Någon som gillar designen?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Tillgänglig Python/Django utvecklare - www.roiio.com

Permalänk
Skrivet av Cotopaxi:

Känns som ni borde visa lite mer vad ni kan, om ni utvecklar schyssta hemsidor och själva bara har lite text och en logo så tror jag att folk inte riktigt blir jättesugna. Behövs lite ögongodis, speciellt om ni inte har gjort ett gäng snygga sidor o lägga upp i en portfolio...

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk

Ett projekt som jag håller på med för tillfället är inte utbildad webbdesigner på något sätt utan det är bara en hobby men säg gärna vad ni tycker

Välkommen till betonggalleriet

Visa signatur

Intel I7 985 || EVGA 4-way sli || 3 x XFX 5870 || 3 x Intel X25M 80gb Raid 0 || 12gb Corsair Dominator GT 1866 MHz || Corsair HX 1000w || Silverstone Fortress 2 || 2 x 2tb Western Digital black Raid 1 ||

Permalänk
Medlem

Har gjort ett antal olika varianter utav min site som jag använder till absolut ingenting. Gör det bara för att det är kul samt för att lära mig

Här har ni senaste varianten av den(bakgrunden är inte skapad av mig): Massy's site Version 1.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matte Hedström:

Känns som ni borde visa lite mer vad ni kan, om ni utvecklar schyssta hemsidor och själva bara har lite text och en logo så tror jag att folk inte riktigt blir jättesugna. Behövs lite ögongodis, speciellt om ni inte har gjort ett gäng snygga sidor o lägga upp i en portfolio...

Vi prioriterar våra kunders hemsidor framför våran egen, men åter till topic

Visa signatur

Tillgänglig Python/Django utvecklare - www.roiio.com

Permalänk
Medlem

Timesharing - En liten tjänst skriven för att lösa ett stort problem.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Movement:

Timesharing - En liten tjänst skriven för att lösa ett stort problem.

Bra idé och snyggt genomförande!

Visa signatur

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition

Permalänk
Medlem

Skriv en hemlis

Nylanserad, uphottad version av gammal sida

Visa signatur

Tillgänglig Python/Django utvecklare - www.roiio.com