Western Digital My Passport med ny design

Trädvy Permalänk
Number Six
Registrerad
Dec 1999

Western Digital My Passport med ny design

Lagringsjätten Western Digital släpper lös designstudenter för att ge företagets externa hårddiskar nytt utseende.

Läs artikeln

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

Några såg rätt snygga ut.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Sep 2008

Vilken avancerad design. De går på en designskola och ritar 3 stycken ringar på hårdisken, det hade väl jag med kunnat göra:S

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Säter
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av Devrer:

Vilken avancerad design. De går på en designskola och ritar 3 stycken ringar på hårdisken, det hade väl jag med kunnat göra:S

Simpelt/enkelt är ofta bättre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av H4zze:

Simpelt/enkelt är ofta bättre.

Only it's not...

Var är USB 3.0 porten? Eller e-sata porten?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Säter
Registrerad
Okt 2008
Skrivet av niXta.08:

Only it's not...

Var är USB 3.0 porten? Eller e-sata porten?

fast sen vare ju inte det vi diskuterade heller.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Devrer:

vad är avancerad design? tänk innan du säger nåt. Designen är snygg o dom har gjort ett bra jobb, nu vare så de va dom som fick jobbet, hade du fått jobbet hade du tänkt,,, "OOåå ja måste gö nåt skit avancerat värsta crysis" som ba skiter sig i längden, så dom aldrig skulle sålt de.

Det är en hårdisk,

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2010

Hetseriet. My OP; Jag gillade gamla bättre.

Citera gärna för svar.