Permalänk

CoD MW2 hjälp!

Tja!
Jag undrar ifall någon som har CoD MW2 till pc skulle vilja informera mig om ifall min dator ( WEBHALLEN.com - Sony Vaio VGN-NS11Z/S - Core 2 Duo T5800 / 4GB / 320GB / 15.4" TFT / ATI HD3430 / Blu-Ray / VHP har endast ändra operativ system till Windows 7 Ultimate 64x version. ) klarar av CoD MW2 multiplayer på low settings?
Hade varit jätte bra med seriösa svar!
Funderar nämligen på att köpa detta för multiplayer men jag är rädd för att min fps kommer vara riktigt låg och drygt att spela då.
Har också funderat på att ladda ner spelet för att testa på single player bara för att se ifall min rig klarar av spelet, men 11 gigs filer är lite för stort och hade tagit lång tid.

Snälla, seriösa svar.
Tack!

Permalänk

Har du datorn hemma nu?

Är det spelet som du vill ha köpråd med?

Visa signatur

Maximus Formula III || i5 760 || GTX 470 || Dominator 1600MHz XMS3 DHX+ || Fractal Design Newton 800w ||

Permalänk
Hedersmedlem

Testa här: Can You Run It

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Skrivet av ludwigstrand:

Har du datorn hemma nu?

Är det spelet som du vill ha köpråd med?

Ja, jag har datorn hemma nu.
Och det är inte köpråd precis..Utan mer frågor till spelare som kanske kan ge tips om ifall min dator klarar det eller ej.

Skrivet av videfix:

Jag har testat där och det säger att jag klarar det med minimum specifikations men jag vågar inte riktigt lita på den sidan :/

Permalänk

* Bort *

* Var glad att det är fredag och jag är på gott humör /videfix *

Edit: Nä men har nu ingen kompis som kan vara snäll och låna ut sitt steam acc i nån timme så att du kan testa spelet. Om ni lägger spelet på ett USB-minne så slipper du ladda hem det och sen får han skriva i sitt lösenord och du kan testa spelet ^^

Visa signatur

Maximus Formula III || i5 760 || GTX 470 || Dominator 1600MHz XMS3 DHX+ || Fractal Design Newton 800w ||