bästa bilspelen till g25

Permalänk

bästa bilspelen till g25

hej jag vet att många har g25 men jag undrar vilka spel som har bäst simulation, känsla, trovärdighet, roligast, online? mm
vad spelar ni på era g25 rattar?

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av haapppoooo:

hej jag vet att många har g25 men jag undrar vilka spel som har bäst simulation, känsla, trovärdighet, roligast, online? mm
vad spelar ni på era g25 rattar?

Hade jag haft en G25 hade jag lirat Live for Speed iaf ,)

Visa signatur

Thinkpad - Ubuntu

Permalänk

Jag har ingen G25 själv men jag brukar spela gtr evolotion. Grid är också bra.

Visa signatur

Fishstick
www.ssg-clan.se

Permalänk

rFactor är nog bäst.
Finns hur många moddar som helst på rfactorcentral.com också.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Iracing är nog bäst men det kostar endel. Men vill man testa så får man två månader gratis just nu om man betalar för en. Det blir knappast bättre än så här. Är det realism du vill ha så är det Iracing du är ute efter. Jag tror många bangar på priset (mycket dyrt) samt att det verkligen är kariärläge, kör du som en kratta får du bara tävla i rookie klassen. Du kan köpa bilar och banor för andra klasser men så länge du inte kör bra kan du inte tävla. "Köra bra" betyder i detta fall inte att komma först utan köra säkert på banan. Det upplägget är bra, alla är otroligt försiktiga på banan för krachar man mycket åker safty ratingen ner och då riskerar man att bli ned flyttad en klass.

Permalänk
Medlem

race 07 är bra, har själv en g27 och kör det ganska mycket. dirt 2 och också bra.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

iRacing, rFactor, Richard Burns Rally

Permalänk
Medlem

Race 07 med GTR Evo/STCC/Race On Add-on, Live for speed & rFactor är väl det som finns. Gillar personligen inte rfactor för man får tanka så mycket mods osv.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 5 kanske kan bli något, dock till PS3

Visa signatur

breathe, smile and be happy