Permalänk
Medlem

Spel och filmhörnan

Det är här jag spenderar en stor del av dagen när jag inte är ute och spelar golf.

Datorn:
Corsair Obsidian 800d
Powercolor 5970
6GB RAM
80GB SSD Intel
Intel i7 930
3x Benq G2420hd + 19" HP L1925 (till macbooken)
+Macbook pro 13" mid 2009

Tvn är en panasonic 50" från 2008

Spel och filmhörnan

Permalänk
Medlem

Mer bilder tack(:

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem

Det ska jag, men måste hitta laddaren till kameran först, dessa bilder är någon vecka gammal.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt najs ut!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Avstängd

fan vad grymt det ser ut med 3 skärmar!
vilken upplösning kör du med då?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

fan vad grymt det ser ut med 3 skärmar!
vilken upplösning kör du med då?

5760x1080 eller 3x1920

Permalänk
Medlem

3 BenQ 24" eller? Ser du någon skillnad på den skärmen som kör med VGA? Har du inets aktiva DP-VGA adapter eller?

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

3 BenQ 24" eller? Ser du någon skillnad på den skärmen som kör med VGA? Har du inets aktiva DP-VGA adapter eller?

Ärligt talat så vet jag inte riktigt vilken som är via VGA men jag köpte sapphire på komplett för att det skulle fungera. Men för att besvara din fråga så ser jag inte någon direkt skillnad på kvalitén på bilden. Men kan verkligen rekommendera om man är intresserad att köpa VGA det är billigare och det fungerar jätte bra faktiskt.

Permalänk
Medlem

haha det där var inte goliathus control :P, har både en control och speed pch jag kan se skillnaden på 10meters avstånd

Permalänk
Medlem

Och va fan skulle det inte kunna vara den musmattan? :S Har razer Goliathus control och tycker att den är exakt likadan som min?? Eller??

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

haha det där var inte goliathus control :P, har både en control och speed pch jag kan se skillnaden på 10meters avstånd

Hahaha, det har du rätt i Det är en speed men jag ville ha en control så jag är inställd på att jag har en. Det står iaf Speed edition på min kartong. Men det är ändrat nu.

Permalänk
Medlem

torka av skärmarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackan50:

torka av skärmarna

Tack men nej tack, jag klarar mig.

Permalänk
Medlem

Imponerande. Hur mycket har du investerat i det?

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Skärmarna gick på ca 6 000kr med adaptrar och DVI kablar. Sedan så har vi datorn för ca 24 000kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lixz:

Hahaha, det har du rätt i Det är en speed men jag ville ha en control så jag är inställd på att jag har en. Det står iaf Speed edition på min kartong. Men det är ändrat nu.

haha who is the maaaaaaaaaan :P???, speed e fan skönast när man lirar kz

Permalänk
Medlem

fett med eyefinity, men jag skulle nog inte klara av det
vad är det där för skärmsläckare du har på bild ett och två?

Visa signatur

Lwl

Permalänk

Maffig hörna

Permalänk
Medlem
Skrivet av muffyn:

fett med eyefinity, men jag skulle nog inte klara av det
vad är det där för skärmsläckare du har på bild ett och två?

Triple Monitor Backgrounds | Abstract | Frosted Lights

Permalänk
Medlem
Skrivet av plattangen:

Maffig hörna

Tackar, Hit går pengarna från sommarjobbet Funderar också på att införskaffa mig en iMac 27" när den kommer.

Permalänk
Skrivet av Lixz:

Tackar, Hit går pengarna från sommarjobbet Funderar också på att införskaffa mig en iMac 27" när den kommer.

OH låter läskande, önskar att jag hade dem pengarna själv

Permalänk

Tja, hur är skärmarna? 60HZ måste vara ganska segt lr? hänger muspekare med bra eller?