Permalänk
Medlem

Hmm har inte ditt agg redan sleeve?

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUSG15:

Hmm har inte ditt agg redan sleeve?

japp det va det men se om jag orkar beställa sleeve packet någon gång men nån gång får jag nog dra kablarna bättre^^ innan dreamhack i alla fall ;D

Permalänk
Medlem

Älskar lukten av nytt och tror du har satt minnena fel?

Visa signatur

Cooler Master 922, AMD Phenom II 955 x4 @ 3.8Ghz, Corsair 8GB,GTX 460 768 mb TX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av asdffgi:

Älskar lukten av nytt och tror du har satt minnena fel?

japp det stämmer hade satt dom fel på en bild där ja lukten av nytt är alltid gött

Permalänk
Medlem

är det inte jobbigt att ha extra skärmen på högersidan iom att musen går över till andra skärmen när man drar den till vänster?:) eller går de att ändra?:P

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

Är den nya skärmen bra funderar på att beställa en du köpte din från Inet va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

*Snark* sicken fjant alla kanske inte vet allt du vet, jag reagerade också på en hel del men man kan ju informera istället för att vara nån jävla besservisser.

Besserwisser*

Permalänk
Skrivet av Fizzkhen:

Besserwisser*

Think I made my point

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

är det inte jobbigt att ha extra skärmen på högersidan iom att musen går över till andra skärmen när man drar den till vänster?:) eller går de att ändra?:P

haha det går att ändra ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av elefantaren:

Är den nya skärmen bra funderar på att beställa en du köpte din från Inet va?

denna skärmen är den bästa spel skärmen på marknaden just nu tror du fattar vad jag menar då den e grym spelar modernwarfare 2 med den den e grym med 120 Mhz eller nått sånt^^ så är det STOOR skillnad jag köpte den där japp var tillochmed där och köpte den direct ;D