Ny laptopkylare från Cooler Master

Permalänk
Melding Plague

Ny laptopkylare från Cooler Master

Cooler Master bekämpar sommarvärmen med nya laptopkylaren Notepal U3.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den var ju inte så snygg direkt...

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansonite:

Den var ju inte så snygg direkt...

Spelar ju inte så stor roll då man har en fet dator på den.

Permalänk
Medlem

Funderade på att bygga något liknande, fast med två 120- eller 140mm-fläktar.

Visa signatur

Dator: C=64 med bandare och diskdrive.

Permalänk

^ 120-140mm känns mer logisk i mina ögon/öron. 80mm verkar bara dumt =/

Permalänk

Att de inte passar på att inkludera dammfilter i den? Bärbara datorer har ju problem med överhettning orsakat av damm.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

korkat ja, 2 tysta 120mm fläktar hade ju varit kanon.

Permalänk
Medlem

Jag har en u2 som har 2 st 80 fläktar och det fungerar perfekt! Tror det blir svårare att flytta fläktarna till datorns "hotspot" om de är större.

Skitbra kylare! Haft 3 st laptop kylare och denna slår alla med hästlängder

Skrivet av cyberkyckling:

Att de inte passar på att inkludera dammfilter i den? Bärbara datorer har ju problem med överhettning orsakat av damm.

Det vanligaste nu för tiden är ju att ha utblås på sidan och då är ju dammfilter helt onödigt.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"