Permalänk
Medlem

B&w

Hejsan. någon som har lirat spelet Black and White.. rätt gammalt..

finns även en tulläggning.

och Black & white 2 + Battle of the gods..

Har spelat hela serien och är mäkta imponerad.. älskar att vara gud och bestämma, bygga och sprida förödelse.

Undrar finns det eventuella SpelMods till 2an, finns det typ multiplayermods och skirmish versioner. isåfall vart.

och undrar med någon som vet om det kommer komma en 3a på spel serien. för älskar spelet verkligen.

Visa signatur

Hemmabygge: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5, Intel(R) Dual 3,0ghZ Quad core, Crossair VX550.

Permalänk
Medlem

Jag spelade 1an direkt när det kom. Kommer ihåg hur sjukt ballt det var på den tiden. Med grym grafik och till och med svenskt tal osv. 2an spelade jag aldrig. Men det var som sagt ett riktigt bra spel!

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Jag minns att jag spelade med trainer för att få full kontroll, alltså även utanför det gröna området vilket va kul, bombade fiendens baser med allt möjligt ;D. Testa en trainer om du inte redan gjort det.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Haha, jo man satt nog allt klistrad framför B&W när det släpptes, alltid kul när "fysiken" inte riktigt ville funka, tex när man slungade bybor rakt in i bergen och dom sprattlade runt tills dom kom ner till marken och gick hem.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Tyvärr förstördes min B&W upplevelse av att det var för svårt när jag var liten och att det kraschar/vägrar fungera på alla Windows sedan XP.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

fast 2an fungerar och är betydligt roligare.

Visa signatur

Hemmabygge: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5, Intel(R) Dual 3,0ghZ Quad core, Crossair VX550.

Permalänk

Enbart lirat tvåan, underbart spel!

Permalänk
Medlem

rätt gammalt nu... hoppas som fan på 3an. skulle vara sjukt nice..

vad tycker ni 3an skulle innehålla

Visa signatur

Hemmabygge: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5, Intel(R) Dual 3,0ghZ Quad core, Crossair VX550.