Filmklipp på 15 minuter hos Youtube

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tror även det var något om man var gammal användare så fick man längre tid. men som sagt så ligger det et par klipp runt timmarna där.

Dock är youtube grymt segt!!

Reklemen som poppar upp i underkant är störande.
När de tar bort videoklipp så går det fortfarande att söka på de och länkas.
Många klipp laddas grymt segt! nämde jag grymt segt?
jobbigt när de tar bort musik för de bryter mot några dumma regler. eller mutar klipp.
Jobbig när de börjar införa att det visas 10-20sec reklam innan klippet man ens vill ska visas.
Det är grymt segt!

5 minuter hit eller dit... suck.. fixa sakerna folk stör sig på istället!!

5 minuter extra reklam kanske? som dessutom kommer in var 3 minut även om klippet är sitt eget

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

youtube för hemmavändare borde ha en egen kanal, och så ett för seriösa klipp. så man har lite ordning.
trailers, nyhetsklipp, education, reparationsfilmer

Permalänk
Skrivet av Handa:

Har varit samma sak för mig i några dagar, får pausa i början av klippet och titta på det 10-15 minuter efter och detta med 100mbit där jag får ut runt 97mbit.

För mig med, gått skitsegt de senast dagarna trots 100/100Mbit. Skulle vara intressant att veta vad de bygger sitt hastighetsval på.

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk
Medlem

Det är väl bra med 15 minuters men jag hade önskat att de gjort så man inte behöver stänga av automatisk uppspelning varje gång man trycker på ett klipp.

Permalänk
Skrivet av PerZerk:

Det är väl bra med 15 minuters men jag hade önskat att de gjort så man inte behöver stänga av automatisk uppspelning varje gång man trycker på ett klipp.

Det finns en sådan funktion. Står till höger på panelen som kommer upp i botten ibland.

Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av gusst250:

YouTube - Nosferatu (1922) - Full Movie denna är 1:24:20... Men då är han väl nån sorts specialanvändare då.

Den filmen är Public Domain... dvs ALL copyright är borta för länge sen... du får således göra precis vad du vill med den filmen... du får till och med hävda att det är du som har gjort den om du vill...

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tror även det var något om man var gammal användare så fick man längre tid. men som sagt så ligger det et par klipp runt timmarna där.

Dock är youtube grymt segt!!

Reklemen som poppar upp i underkant är störande.
När de tar bort videoklipp så går det fortfarande att söka på de och länkas.
Många klipp laddas grymt segt! nämde jag grymt segt?
jobbigt när de tar bort musik för de bryter mot några dumma regler. eller mutar klipp.
Jobbig när de börjar införa att det visas 10-20sec reklam innan klippet man ens vill ska visas.
Det är grymt segt!

5 minuter hit eller dit... suck.. fixa sakerna folk stör sig på istället!!

Reklamen ser inte jag.

Ad-Muncher heter lösningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothenburg:

Det finns en sådan funktion. Står till höger på panelen som kommer upp i botten ibland.

Ja... den finns där nere... men vad fan hjälper det när inställning inte sparas??

Samt jag ogillar att den där baren hoppar upp...

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothenburg:

Det finns en sådan funktion. Står till höger på panelen som kommer upp i botten ibland.

Ja men man måste ju klicka på den varje gång. Innan så räckte det med en gång.

Permalänk

Hurray for YouTube!

Yahoo for Google! *poing* ERROR!

C'mon everybody let's do the wave!

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Nah, tycker inte att youtube är segt ens med min netbook. Ok just nu eftersom jag sitter på mobilbredband, 1 mbit, men hela internet är ju galet segt.

Permalänk
Medlem

Håller med dej

Skrivet av cyberkyckling:

Youtube har bara blivit sämre med åren... Fullt med dåliga videoklipp samt en massa reklam överallt!

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, jag håller med dej till 100 %.