Permalänk
Medlem

stormsäkert teleskopsparaply

är ute efter ett paraply som tål ordentliga vindar.
, mycket regn och är hyffsat stort och allmänt stabilt. Det ska även vara i teleskopsvariant så de går att lägga i en väska eller liknande.

Är det en omöjlig kombination eller finns det några bra sådana? Sökt runt lite på google men har bara hittat reklamprydda golfparaplyn och lyxiga finparaplyn

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hawken:

är ute efter ett paraply som tål ordentliga vindar.
, mycket regn och är hyffsat stort och allmänt stabilt. Det ska även vara i teleskopsvariant så de går att lägga i en väska eller liknande.

Är det en omöjlig kombination eller finns det några bra sådana? Sökt runt lite på google men har bara hittat reklamprydda golfparaplyn och lyxiga finparaplyn

Detta min vän finns.:D Var själv länge på jakt efter ett :)VETTIGT:) paraply och har äntligen hittat det jag sökte på följande sida: Amazon.co.uk: fulton umbrella

Jag gav 260 ink. frakt men så håller det och är gediget. Inga små trådar som (tänk standardparaply) går igenom hålen på pinnarna som snabbt går av, utan tittar du på Fulton's dito ser du att pinnen har en stabilare konstruktion som är nedstucken tyget - som i ett "fodral".:)

Lycka till!:D

edit: jag köpte det genomskinliga med svart ram runt sig, som kallas: "Fulton Birdcage 1 Umbrella", 3:e uppifrån. Är skitnöjd.:D:D Jag kunde gå ut i ÖSREGN i skjorta och byxor medan alla andra medborgare som gick ute hade regnjacka/vanlig jacka och paraply för att vara torra.:P;)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!