Permalänk
Medlem

HoN gratisvecka!

Nu kan alla som vill prova HoN men tycker $30 är för dyrt göra detta! Under en veckas tid är det möjligt att spela det fulla spelet gratis (fast man får självklart inga stats som sparas). Missa inte chansen att visa hur dina DotA eller LoL skills gör dig bättre än dom där HoN noobsen eller passa bara på att testa ett nytt spel!

https://www.heroesofnewerth.com/free2play.php
Sista dagen: Måndag 9:e aug

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Vad jag läst på HoN's forum kan de som spelar gratis bara spela på "Official No Stats" servrar och kan heller inte skapa ett spel, vilket gör att det är väldigt slimt med spel för dem som vill prova gratis. Men hur som helst ganska generöst av dem.

Permalänk
Medlem

Att de enbart kan spela no stats känns rätt självklart, annars kommer en massa folk skapa gratis accounts för att sedan döda i 1on1 å få bättre stats, samt gratis accounten kommer nog inte bry sig om de lämnar spel eller inte vilket skulle förstöra väldigt mycket för andra betalande spelare så detta är som sagt en självklarhet.
Hurvida de kan hosta eller inte har jag ingen koll på, känns ju som att de borde kunna få hosta no stats games men jag har inte kollat närmare på det, har du en länk?

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.