Pokemon HG/SS - Ingen som löst frys problemen ännu???

Permalänk
Medlem

Pokemon HG/SS - Ingen som löst frys problemen ännu???

kanske fel forumsdel? Aja, det löser väll mod isf.

Iaf, försöker frenetiskt få igång dom utan att det låser sej hela tiden.
Har provat olika patchar, emulatorer, rommar och de där med koderna, inställningar, youtube.
Men inget hjälper.

Ngn som kan peka mej i rätt riktning här?
Skulle va grymt kul att kunna spela det i färg efter alla dessa år!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Vänta lite här!

Säger du att du inte har köpt spelet?

Äger du ett riktigt Nintendo DS och har du testat att spela på det?

Permalänk

emulator är fortfarande olaglig kopiering, piracy
och sådant diskuteras inte här på forumet.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jo men jag har en köpt kopia oxå... Men jag har tappat bort de...... true story (A)

Sluta dega och länka lite nyttig info istället

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Jo men jag har en köpt kopia oxå... Men jag har tappat bort de...... true story (A)

Sluta dega och länka lite nyttig info istället

ville bara varna dig.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Testpilot

Som sagt diskuterar vi inte sånt här.

*tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]