Se min reklam, lägg en röst!

Permalänk

Se min reklam, lägg en röst!

Hej,
Jag är med och tävlar i Loopias 10års jubileumstävling. Det går ut på att göra en reklamfilm.
Det vore hygglo om så många som möjligt kollar och betygsätter

Farfar spelar huvudrollen!

YouTube -Loopia reklamfilm - Loopia Webbhotell firar 10 år
Tack o bock!

Permalänk
Medlem

Snajsig, slängde mig på gillaknappen!

Visa signatur
Permalänk

Härliga tider!

Permalänk
Medlem

Jag kollade igenom några av de andra bidragen och det kändes ju som om din reklamfilm var i en klass för sig - mycket imponerande! Du fick en tumme upp av mig iallafall, hoppas att du vinner.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

tummen upp !

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Bra jobbat, tummen upp

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Hedersmedlem

I forumdelen Programmering och digitalt skapande går det bra att skapa en tråd för att be om kritik och liknande till en sådan här film, men i och med att den här tråden inte handlar om det, utan bara är till be folk att rösta på filmen, är jag rädd att jag måste låsa tråden. Den blir marknadsföring och bryter därmed mot § 9 i reglerna.

*tråd låst*