Mynthållare i Stockholm kan man hitta de?

Permalänk
Medlem

Mynthållare i Stockholm kan man hitta de?

Skulle behöva en sån här

hinner inte beställa online innan jag drar därför tänkte jag höra med er om ni vet nåt ställe här i Stockholm som säljer dessa?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Avstängd

Tveksamt var nog en 80-90 talspryl.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

En bra tips är kanske att söka runt på tradera. En perfekt pryl folk säkert säljer.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Tveksamt var nog en 80-90 talspryl.:P

De finns i allra högsta grad att köpa för både Euro och SEK.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SUMITOMO:

De finns i allra högsta grad att köpa för både Euro och SEK.

Oki då kommer vi till ursprungsfrågan, var kan man hitta dessa mynthållare (förutom eventuellt på nätet för de som inte tex. handlar på tradera:P) i vilka affärer?^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Punktshop etc.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Oki då kommer vi till ursprungsfrågan, var kan man hitta dessa mynthållare (förutom eventuellt på nätet för de som inte tex. handlar på tradera:P) i vilka affärer?^^

Trodde du var expert på det här med mynt

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jOnÄTÄn:

Trodde du var expert på det här med mynt

He he...:DDAGENS:D:)

Jag gillar springor mer där jag kan få rulla fritt!:) Mynthållare känns som en tvångströja, så jag undviker dessa!:)^^ En mjuk handflata går också bra om man inte klämmer till för hårt.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Biltema borde ju ha såna tycker man

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Frågan är varför man vill ha en sådanhär mojäng?

Jag har ett gäng papprullar (de som mynten kommer i när de är nya etc) fast har inte använt de spec mycket då jag sällan haft någon glädje av det och istället gått och småpratat med kassörskorna på city gross och stoppat i en sådär 150kr i mynt ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Frågan är varför man vill ha en sådanhär mojäng?

Jag har ett gäng papprullar (de som mynten kommer i när de är nya etc) fast har inte använt de spec mycket då jag sällan haft någon glädje av det och istället gått och småpratat med kassörskorna på city gross och stoppat i en sådär 150kr i mynt ^^

Ser inte glädjen med mynthållare.:) Jag har bara sedlar på mig, så fort jag får mynt försöker jag växla dessa till a) sedlar b) tiokronor, femkronor c) kan i nödfall nöja mig med att ha 1-5 Enkronor i fickan.:)

Inte för inte som man heter Enkronan!:);)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Lite högre nivå kan ni nog diskutera i, försök i alla fall. Återgå även till ämnet!

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Varför jag skulle ha en sån där var pga av resa till Euroland och då får man så satans mycket mynt men det gick bra ändå.
Annars använder jag typ bara kort.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever