Permalänk
Hedersmedlem

Käkat grillbuffé nere i Helsingborg, nog goaste jag ätit i år

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

cyklat ett par rundor, klippt/trimmat gräsmattan, hjälp brorsan att få igång sin asus eee box ion-system med xbmc, spelat lite ns2 alpha, spelat lite gitarr,

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bullen:

Vaknade vid 9, åt frukost och gick en rätt lång runda med hunden. Efter det spelade jag lite sc2 och slötittade på serier..sen kom exet och hämtade lite av sina kläder..det var fruktansvärt tungt. Halva garderoben blev tömd, och hon har mer saker att hämta..fyfan. Mår som en röv nu så jag dricker vin och lyssnar på Springsteen för att dränka mina sorger.

Jag lider med dig.:):( Men vill också passa på och säga att jag (men detta är min personliga åsikt) brukar tänka som så att "Jag vill inte vara tillsammans med - även om jag älskar henne - någon som inte vill vara tillsammans med mig: när man blir tillsammans med en person så har/får man hennes själ och hjärta till låns och hon får min själ och hjärta till låns.:) Det är inget man äger utan bara lånar så länge den andra personen vill det (och vill hon ha tillbaka det så vill man ju inte "tjuvhålla" på något ur emotionell bemärkelse som hon vill ha tillbaka:)) men vill hon inte låna ut sitt hjärta och själ så får man snällt lämna tillbaka "kärlekskortet" (biblotekskortet).:) Det kanske förhoppningsvis är en tröst på vägen?:)<3

Kram från MacEnkronan!:)<3:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Idag har jag stigit upp, konstaterat att jag behöver fixa tvättid (glömde bort det:S), drog iväg till en polare umgicks på stan, hade trevligt som tusan.:) Åkte förbi polarens familj, åkte hem och här sitter jag!:) Mycket trevlig dag!:D:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Vad jag hunnit med hittils sen jag gick upp.
God frukost ute på alltanen.

Våra katter springer ut å in.
Fixar vatten till alla djur ,ormarna med.

Rakat mig ,min fru hjälpte mig med min mohikan frisyr.
Svårt att raka sig själv i nacken
Mohikanen är typ 2cm hög och slutar där bakhuvundet börjar gå ner åt.

Sen var jag ute och sprang med min Rottwieler.
Efter det så tog jag ett pass på säcken.
Blev några slag och sparkar ,är Thaiboxare sen många år tillbaka.

Nu ska jag äta och ser fram emot dagen.
Får passa viken bara ,väger 85kg och ska snart gå en match igen.
Semester e så gött och min fru och jag har sånt underbart förhållande.

Nu är det mat dags.

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk
Medlem

Well, uppgång vid 09 och frukost vid datorn tittandes på första avsnittet i nya BBQ-pitmasters säsongen.
Sedan blev det Linuxplugg (knyter ihop 15 hp sommarkurser på tre veckor), och nu ska jag snart ta min dueling-bag och ge mig iväg och träna Kali.

En vanlig dag på jobbet, helt enkelt..

Permalänk
Medlem

Vaknade hos bruden. Tänkte ta tåget men var ersätt med buss istället. Så på bussen sätter sig ett collegelag från USA bredvid mig (några spelare) och börjar prata med mig. Var fett kul iaf och prata med några så långt bort. De hade slått några proffslag från Europa och skulle vara här 10 dagar till.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jag och flickvännen spelade lite New Super Mario Bros Wii, sen åkte vi till en kompis med vårat köksbord som han behöver låna till sitt bröllop.
Sen åkte vi förbi en pizzeria och köpte mat och tog med hem och åt ute på balkongen.
Jag köpte en megarulle och tänkte inte ens tanken att försöka äta upp hela utan delade den på mitten och la ena halvan i kylen till senare, hon åt upp 2/3 av sin pizza och sparade resten till inatt.
Vi kanske åker och handlar snart och senare ikväll ska vi åka hem till mina föräldrar och äta tacos och kolla på film på deras hemmabio (3m bred duk).

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tagit död på 3 getingar, städat rummet och bytt tv med syrran och nu spelar jag euro truck simulator:)

Permalänk

Vaknat, spelat lite Forza 3 (jävla idioter som spelar online där btw), påbörjat gräsklippning men tro fan att gräsklipparen slutar funka (stiftet slut).
Efter det har jag inte gjort så mycket mer.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Idag så har jag varit och fiskat lax i Lilla Edet! Första gången som jag fiskar på nära 1 år. Var ute med båt en stund då det nästan hoppade in fisk i båten Men det blev inga napp! Lite bottennapp och en fisk som hoppade samtidigt som han försökte ta min spinner men missade.... DOH!!! Farsan fick dock en liten abborre men den kan knappas räknas. ^^

Sen kom jag hem och upptäckte att 2 av mina ciklider som införskaffades för 2 dagar sedan redan lagt ett hundratal eller 2 ägg! Lite roligt men samtidigt så upptäckte jag att jag haft lite fel om vad jag köpte för fisk. Honorna som jag fått för mig och även han i affären sa var honom i själva verket var en helt annan ciklid. Detta upptäcktes ju då såklart av att de två "hannar" som verkade lite bögiga helt enkelt var helt hetro med varandra.^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Musikälskare

Repat nån timmar å köpt kvällsmat på BK, regn och åska nu T_T

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Ändrat om i mitt rackskåp och rackram.. .. hehe tillfälliga dragningar där just nu för att det ska fungera

Åkt lite amerikanare och träffat familjen och respektive mm.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Pysslat lite med ett hemmabygge som ska se ut nåt sånt här:

Samt bakat och ätit ohemula mängder blåbärspaj.

Permalänk
Medlem

Hjälpte till att måla märke i märkesbacken vid campus för att de nya studenterna som kommer på tisdag ska kunna ha en vacker lysatorlogga att titta på. Efter det blev det lite grillat

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Hedersmedlem

Hängt upp skyltar inför Bjäre Runt och grattat min mamma som fyllt 50 idag.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Sprungit midnattsloppet

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guru Meditation:

Sprungit midnattsloppet

Känner en som gjorde det, hur var det?

Själv steg jag upp kvart i två, satt vid datorn och tittade på tv i någon timme. Efter det motionscyklade jag i en halvtimme och drog till stranden efter det.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Avstängd

Idag har jag sovit till 12:00 (dag) för att jag kom hem lika sent som jag skriver nu - kolla tiden för inlägget:P), steg upp, tog en dusch, åkte och hälsade på en kompis, vi åt lunch, pratade och hade *:Djättetrevligt:D*, umgicks lite till, åt middag och avnjöt den saakta och i lung och ro utan stress.:)^^ Sen så gick jag och polaren på en promenad (vi är väldigt nära så vi är väldigt öppna inför varandra och kan prata om allt:):)) och pratade om allt mellan himmel och jord.^^ Sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och skriver detta inlägget!:D:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av Olegh:

Pysslat lite med ett hemmabygge som ska se ut nåt sånt här:
http://i36.tinypic.com/2cx7o6u.jpg

Samt bakat och ätit ohemula mängder blåbärspaj.

snygg hylla!

Permalänk
Medlem

Bytt yttre drivaxel damask på en 855 -96.

Sen kl18:00 ska jag titta på Eva Rydberg på Fredriksdal.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanna_l:

snygg hylla!

Haha!!

Själv vaknade man 10.30, gick upp och åt frukost, och nu sitter man vid datorn. Eftersom vädret är dåligt så ska dagens spenderas med att få klart ett personligt brev.

Permalänk
Medlem

Tvingade mig upp kl 12. Det var svårt men det gick, sen har jag ätit frukost och hjälpt mamma med tvätten och nu sitter jag här.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Vaknade upp med en helvetisk bakfylla i en källare hos en person jag knappt känner...

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Skrivet av Dibbqwaz:

Vaknade upp med en helvetisk bakfylla i en källare hos en person jag knappt känner...

ush bakfylla haha känner samma fy fan vilken huvudvärk jag har från igår . dock var det min kära säng jag vakna upp i

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gick och la mig idag och gick upp samma dag d.v.s. somnade typ kl 01:30 och gick upp 05:30 så det blev inte mkt sovit idag eftersom jag skulle vara parkeringsvakt till Bjäre Runt och sedan var jag saftupphällare till kl 14:00 och nu kom jag nyss hem och läst mailen.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

I förmiddags så var jag med på sista delen av fadderutbildningen, på tisdag så kommer de nya studenterna och Nolle-P drar igång
Ikväll så är det Faddertok som gäller, fest för alla faddrar på Linköpings Tekniska Högskola

Permalänk

Hjälpt syrran flytta... suck evighets arbete

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Kollat igenom Hardball: The Rise of the New Right med Chris Matthews på Youtube. Mycket intressant!

Den här tråden har mycket MSN-känsla, och då tänker jag på hur man använde MSN på högstadiet. Konversationerna såg ut så här:

Tja!
Hej.
Allt bra?
Funkar sj?
Samma här, görs då?
Inget sj?
Samma, gjort idag då?
Inget, sj?
Samma, görs imorrn då?
Vet inte, sj?
Vet inte.

Hehe