Crysis 2 släpps i mars

Permalänk
Medlem
Skrivet av wekkt0r:

nyss? fel.. Det var 2000. Kanske ska taenka pa vad du skriver innan du goer det. Jag menar, tkr man 11år är nyss så kan han lika gärna vara kriminell lr dylikt..

/wekk

Mega fail.......

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk

Gammal film.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wekkt0r:

har just nu inga ['; p[ skrivbordet s[..

men ass[ det jag menar 'r att om man tkr att 11[r 'r nyss s[ 'r det ju n[t fel eller s[ skojade han bara vilket 'r h;gst troligt men om inte s[ 'r han ju kriminell helt klart.... Men det f[r vi ju hoppas att han inte 'r f;r s[nt gillar man ju naturligtvis inte, aja vi f[r v'nta [ se [ hoppas han inte g;r n[t kriminellt.

/wekk

Skrivet av JonteP0nte:

Jag tyckte att Crysis var sjukt bra och roligt, även fast jag lirade med allt på low på ett 7600GT när det begav sig.

Vad fan snackar du om?

hahahahahaha fick skratt-anfall där

joo visst är det kul att spela crysis men inte så kul när grafiken kommer att bli sämre.

Permalänk

Dom filmer man sett hittills ser inte direkt lovande ut, när crysis kom så var det ju ganska så revolutionerande och det ser fortfarande jäkligt bra ut. Men får hoppas att pc versionen blir vassare än det man sett hittills.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

joo visst är det kul att spela crysis men inte så kul när grafiken kommer att bli sämre.

Så länge som gameplay/spelkänsla håller sig på samma nivå så kommer jag iaf att gilla det. Crysis är ett av de... "skönaste" spel kontrollmässigt som jag har spelat. Det är svårt att förklara, man måste uppleva det för att förstå.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600 XT | RAM: 16GB 3200MHz | MB: Asus Prime B350-Plus | GPU: Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse | PSU: EVGA 650 GQ | Chassi: Fractal Design Define C | SSD: Intel 600p 512 GB

Permalänk
Medlem

Först klagar alla på att Crysis är för krävande. Och när de försöker fixa det klagar alla på att det ser fulare ut, och det utan att ens spelat spelet. Går ju inte se detaljnivåer alls på en youtube video imo, filmen kan vara hur komprimerad som helst.

Sen att det blir konsolspel är en annan punkt att klaga på. Kommer säkert göra spelupplevelsen sämre som med större delen av alla konsolspel som portas till PC.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Skrivet av JonteP0nte:

Så länge som gameplay/spelkänsla håller sig på samma nivå så kommer jag iaf att gilla det. Crysis är ett av de... "skönaste" spel kontrollmässigt som jag har spelat. Det är svårt att förklara, man måste uppleva det för att förstå.

Ja, kontrollerna känns verkligen mjuka de blir alltid stela och oprecisa när det är portat från konsol.

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonxz:

Först klagar alla på att Crysis är för krävande. Och när de försöker fixa det klagar alla på att det ser fulare ut, och det utan att ens spelat spelet. Går ju inte se detaljnivåer alls på en youtube video imo, filmen kan vara hur komprimerad som helst.

Sen att det blir konsolspel är en annan punkt att klaga på. Kommer säkert göra spelupplevelsen sämre som med större delen av alla konsolspel som portas till PC.

Nja, Crysis VAR för krävande. Visst det är fortfarande dåligt optimerat men många klarar idag av att köra det på hyffsade inställningar. Hade crysis 2 kommit en vecka efter releasen av crysis hade det varit betydligt mer välkommnande.

Vi är redo för nästa steg. Men företaget som förut brukade ta initiativet att göra detta tar istället ett halvt steg tillbaks pga konsoller.

Permalänk
Skrivet av JonteP0nte:

Jag tyckte att Crysis var sjukt bra och roligt, även fast jag lirade med allt på low på ett 7600GT när det begav sig.

Då kommer Crysis 2 att flyta på ännu bättre eftersom det är bättre optimerat och har lägre systemkrav.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk

Det där med lägre systemkrav låter ju lovande, men jag tror det när jag ser det..

Innan Crysis släpptes så hette det ju att man skulle kunna maxa spelet med en E6600 och ett 8800GTX..

Men man kan ju hoppas

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk

Flyter nog fin fint med 4st gtx480 och en i7 980x på lägsta inställningar
Nej skämt å sido så har de äldre versionerna just som andra nämner fått mycket kritik för att det är trögdrivet på högre intällningar. Själv har jag svårt att se skillnad på gamer och extreme i warhead. Går dock mycket mjukare i gamer såklart.

Permalänk
Medlem

Synd om det utspelar sig i stadsmiljö; det var ju delvis paradisön som gjorde ettan så bra. (De som föredrar städer framför skog, är förmodligen kriminella.)

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk Wifi, 7800X3D, Noctua D15, 64GB Kingston Fury Beast, Sapphire Pulse 7900XT, Corsair RM750X V2, Samsung 990 Pro 4TB + MP510 960GB + PNY CS3030 2TB, Define R6, Win 11.
Sig uppdaterad 2023-12-28. Inlägg där bilar jämförs med datorer beaktas inte.