vad ska jag välja för spel?

Permalänk

vad ska jag välja för spel?

tjena!

födelsedagen börjar bli nära nu

jag kommer få en spel dator

och så fick jag välja något mer:)

jag tänkte köpa logitechs driving force gt till datorn

men då vill jag ha ett bra simulator spel:P

så kom med förslag om bra simulator spel med duglig graffe

Visa signatur

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"

Permalänk
Medlem

Dirt 2! grymt bra spel

Race Driver GRID är goa grejor de med

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av elghinnarisa:

Dirt 2! grymt bra spel

Race Driver GRID är goa grejor de med

dirt 2 har jag också funderat på

Visa signatur

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderzzun:

dirt 2 har jag också funderat på

de är grymt! lär ju finnas nå demo du kan tanka å pröva för att se hur de är
burkar köra de på grannens PS3 med Logitech G25 ratten

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Dirt 2 är knappast en simulator.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maltek:

Dirt 2 är knappast en simulator.

och du nämnde många simulator spel själv ^^ jag hur många bra finns de till dator de? ja just ja inte många dirt 2 må ju vara de bästa spelt om man ska köra raceing spel.
hade de varit till så gött att Forza 3 fanns till dator skulle man ju ta de men de gör de icke
så fortfarande Dirt 2 och Race Driver GRID

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av elghinnarisa:

och du nämnde många simulator spel själv ^^ jag hur många bra finns de till dator de? ja just ja inte många dirt 2 må ju vara de bästa spelt om man ska köra raceing spel.
hade de varit till så gött att Forza 3 fanns till dator skulle man ju ta de men de gör de icke
så fortfarande Dirt 2 och Race Driver GRID

Nä jag kan knappt något om simulatorer själv men jag vet så mycket att Dirt 2 inte är en simulator, dock inte arkadigt nog för mig. Bra bilspel som jag har spelat som inte försöker vara realistiska är typ mario kart. Simulatorer är inte min sorts spel helt enkelt.

EDIT: Det jag försöker säga är att jag inte tycker om simulatorer och att det därför inte finns någon anledning att ta reda på vilka som finns.

Visa signatur

AMD 955 BE | Corsair 1600 MHz XMS3 |Gigabyte 890GPA-UD3H | HD5850 PCS+ | Fractal Design Tesla 550 Watt | Fractal Design Define R2 | Samsung Spinpoint F3 1TB

Permalänk

Race Driver GRID är riktigt kul, speciellt när man ska sladda runt och samla poäng.

Visa signatur

www.Spelstugan.com - Alla gamers under samma tak!

Permalänk
Medlem

Race On(Race 07+STCC inkluderas), rFactor, Richard Burns Rally är simulatorer

Dirt2, GRID, NFS: Shift osv. är arkard.

Choose your destiny.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

finns city bus simulator 2010 new york i butiken ?

Visa signatur

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"

Permalänk
Medlem

Codemasters nya Formula 1 spel kommer ju snart.

Crash Time III finns på Steam och är fantastiskt kul, kolla in det (finns demo att testa)

Vill du komma billigt undan så är Toca Race driver 3 perfekt, allt från rally, monster truckar, GT bilar, formula bilar m.m, typ 40 olika banor och 100 olika bilar, är några år gammalt men fortfarande riktigt kul.

Permalänk

Kommer bara nämna några bra spel.
Cs 1.6 - Funkar alltid.
APB -Nytt fräckt online spel. GTA stil.
FIFA 10/11 - Föredrar till konsol dock. Handkontroll är ett måste då
Test Drive - Bil spel, vet ej om det finns till dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DreamBean:

Kommer bara nämna några bra spel.
Cs 1.6 - Funkar alltid.
APB -Nytt fräckt online spel. GTA stil.
FIFA 10/11 - Föredrar till konsol dock. Handkontroll är ett måste då
Test Drive - Bil spel, vet ej om det finns till dator.

Varför gjorde du det?

I övrigt så kan jag bara hålla med om Dirt 2!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

förutom dirt2 grid m.m finns det nå bra driving force spel till pc?:D

Visa signatur

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"

Permalänk

Jag skulle nog strunta i Grid 2. Horrbelt enligt min mening. Kör på Test Drive Unlimited 2 istället. Den ser jag fram emot

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Att ingen nämnt Live for Speed än Nom nom nom!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Att ingen nämnt Live for Speed än Nom nom nom!

om jag inte minns fel visst kan man drifta/sladda enkelt på de

Visa signatur

"Love Life,Get Paid Then Get Laid"