Permalänk
Medlem

Baksidan vart jävligt snyggt

Permalänk
Medlem

5 points!

om någon har ett sånt här chassi som står är jag intresserad. =>

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

Det där chassit är ballt, hoppas fortsättningen blir bra!

Permalänk
Medlem

Undra om de går att få tag på de nya Alienvare chassit med Active vent systemet?

Undra om de funkar bra?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Vad hade du tänkt ha för komponenter i datorn när den är klar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av roskai:

Baksidan vart jävligt snyggt

Tackar

Skrivet av Ant3:

Undra om de går att få tag på de nya Alienvare chassit med Active vent systemet?

Undra om de funkar bra?

Har kikat på det chassit, svårt att hitta på Ebay iaf =).
Active vent verkar lite konstigt för mig, det ENDA jag kan komma på att det är bra för, skulle vara ljudnivå när man inte använder takfläktarna.
Annars är det nog bara en lite cool gimmik

Skrivet av Goo5e:

Vad hade du tänkt ha för komponenter i datorn när den är klar?

Det svänger fram och tillbaka hela tiden, just nu står det mellan tre alternativ.

1. I med min rigg och vattenkyla den.
2. Handla en budgetrigg och luftkyla.
3. Sälja min rigg och börja bygga ett större monster.

Dock har jag ju ett Raven RV02 som jag är mycket nöjd med, så jag är klart kluven.

Permalänk
Medlem

När kommer dom fler bilderna ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ge oss mer bilder

Permalänk
Medlem

Hallå i tråden, är just nu mitt uppe i en flytt till örebro från uppsala och allt annat stannar liksom upp lite.
Håller dock just nu på att kika på hårdvara, hittade en Intel C2D E8400, 4gb ddr2 Corsair VS, 620W Tagan Dual Engine, 500gb WD Black Caviar, någon sata DVD-brännare som ska in i burken.

Grejer som blivit över helt enkelt, letar samtidigt grafikkort, GTX460 1gb verkar otroligt prisvärt sen såg jag GTX465 från zotac för 1500 kronor.
Jag vet att kortet inte är så tyst, drar mycket ström och att GTX460 presterar likvärdigt eller bättre (beroende på OC-modell).
Men jag kan inte motstå att kolla lite på GF100 och för 1500 kan jag inte säga nej.
Går det att låsa upp till ett 470, eller iaf låsa upp dom sista steamprocessorerna är det bättre än ett GTX460 och kostar endast 1500 kr

Permalänk

VACKERT!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

grymt! mer bilder, och mer vattenkylning