Permalänk
Medlem

HX520 sleeving

Hade lite tråkigt i helgen så jag började sleeva ett gammalt hx520... Hade inte så mkt small-sleeve kvar så det fick bli sata-sleeve först. Tycker det börjar bli bbra... synd bara man inte har användning för agget:P

Kommer lite fler bilder när det är klart:)

HX520 sleeving

Permalänk

Snyggt men var det inte lite onödigt att sleeva ett agg som du inte använder? Eller gjorde du det bara för att öva?

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Snyggt men var det inte lite onödigt att sleeva ett agg som du inte använder? Eller gjorde du det bara för att öva?

Jo precis... plus att jag hade en 30 meter sleeve över:) Kommer kanske till användning i framtiden:)

Permalänk
Skrivet av cyberkyckling:

Snyggt men var det inte lite onödigt att sleeva ett agg som du inte använder? Eller gjorde du det bara för att öva?

Hehe jag sleevade med ett agg när internets toppfart låg runt 2 mbit
Har fortfarande inte använt det

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det ser nice ut!:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Dock är inte 24-pinnarn helt färdig ännu... inte PCIE-kablarna heller... men det kommer^^ Det är skojj att sleeva:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipstah:

Dock är inte 24-pinnarn helt färdig ännu... inte PCIE-kablarna heller... men det kommer^^ Det är skojj att sleeva:D

Om du skulle sälja detta när det är klart, vad säljer du det för då?^^

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

tummen ur arslet och plocka ihop skiten så man får köpa de