Permalänk
Medlem

Uppdatering av xbox 360

jag undrar hur man gör när man inte har Xbox LIVE. var hittar man uppdatering av xbox 360 som man kan ladda ner till sin PC

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs våra regler §6 (Fel: 6 rader)

Permalänk
Medlem

Uppdateringarna följer med eventuellt om du skulle köpa ett nytt spel som har släpts de sista veckorna!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Här:
How to download updates for your Xbox 360 console

Använd ett usb-minne som är i FAT32.

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Testpilot

Det räcker med ett gratis/silver-konto för att ladda ner uppdateringar annars, uppdateringar till spelen går dessutom enbart att fixa den vägen (om man inte krånglar med hårddiskadapter och laddar ner uppdateringar från inofficiella sidor).

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

@hunden: Fel! Kolla inlägget innan dig, och läs på innan du utger dig för att ha fakta nästa gång

Visa signatur

---

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Gorian:

@hunden: Fel! Kolla inlägget innan dig, och läs på innan du utger dig för att ha fakta nästa gång

Verkar vara du som inte läser ordentligt, kolla igen vad jag skrev samt läs länkens innehåll så ser du att jag har rätt.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Verkar vara du som inte läser ordentligt, kolla igen vad jag skrev samt läs länkens innehåll så ser du att jag har rätt.

Hur kan du kalla xbox.com / microsoft.com för inofficiella hemsidor? :S
Och någon hårddiskadapter behövs inte, USB-minne eller CD/DVD?

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Testpilot

Du läser bevisligen inte vad jag skrivit

Om vi kollar igen vad jag skriver:

Citat:

...uppdateringar till spelen går dessutom enbart att fixa den vägen (om man inte krånglar med hårddiskadapter och laddar ner uppdateringar från inofficiella sidor)

Du kan leta runt hur länge du vill på xbox.com, du kommer aldrig hitta uppdateringar till några spel utan enbart uppdateringar till själva konsollen, operativsystemet eller vad man ska kalla det.

Nu kanske trådskaparen enbart ville uppdatera själva konsollen men jag påpekade att man med att ha den ansluten och med ett gratiskonto kan uppdatera dels konsollen men då även spelen som det släpps buggfixar och annat trevligt till.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Ah, my bad. Ledsen

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

En webbläsare i 360:en skulle inte vara helt fel...fattar inte varför de fixar en.