Telefoni på gång för Gmail

Permalänk
Melding Plague

Telefoni på gång för Gmail

Enligt färska uppgifter arbetar Google med att utveckla Gmails kommunikationsmöjligheter. Nästa steg är att tjänsten ska kunna användas för att ringa vanliga telefoner.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Bye bye skype

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Ytterligare ett steg mot "G-world"

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Nu har jag aldrig använt Google Voice och de tjänsterna, men är det här helt IP-baserat som den fullfjädrade Skype-klienten? Har hört massor om att det fortfarande kostar minuter att ringa med GV.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Avstängd

våga vägra google

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av damiano:

våga vägra google

Våga Google

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Medlem

Till skillnad av skype så använder gizmo5 SIP. Då kan man ringa riktiga sip nr och så får man ett riktig SIP nr.
Hoppas att google behåller den funktionen.

Permalänk
Visa signatur

Min app, Sandpainting, se mer om den på www.technovelty.se

Permalänk
Medlem

Såg att detta poppat upp på mitt gmail konto

Permalänk
Medlem

OMG, Google bygger ut sina verksamheter så de antar formen av Darth Vader!!

Undrar om man kan lägga fotografier av Gandhi sida vid sida tills de formar ett hakkors.. Nä, det måste vara omöjligt, Gandhi var ju en bra person.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Skrivet av Teknocide:

OMG, Google bygger ut sina verksamheter så de antar formen av Darth Vader!!

Undrar om man kan lägga fotografier av Gandhi sida vid sida tills de formar ett hakkors.. Nä, det måste vara omöjligt, Gandhi var ju en bra person.

Det fans ljud i den videon, verkar som att du missade det. Eller är det engelskan som ställer till det?

Visa signatur

Min app, Sandpainting, se mer om den på www.technovelty.se

Permalänk
Avstängd

Trevligt, såg en ruta om detta när jag kollade eposten idag. Blir lätt samtal till kusinen på andra sidan sjön nu

Permalänk
Medlem

vore trevligt med sip-stöd

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Verkar ju fungera nu? Kan ringa min egen mobil iaf, men samtalet kopplas ned direkt av någon anledning.

EDIT: Gick att ringa hemtelen iaf, man får 0.10$ från början.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Får se hur mycket samtalen kostar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av panpo98:

Får se hur mycket samtalen kostar.

https://www.google.com/voice/rates

0.18$ till mobiler här och 0.02$ till fasta telefoner. Verkar vara gratis till USA och Kanada härifrån. Man får som sagt 0.10$ från början i pott så det är bara att prova :).

Visa signatur

CCNP