Tips på online FPS/Racing spel

Permalänk
Medlem

Tips på online FPS/Racing spel

Hejsan alla glada SweC medlemmar!

Jag ock mina kompisar har nu nördat BC2 i över en vecka (2 i en killes fall) och då menar jag inte en veckas "irl tid" utan speltid vi börjar (tröttna är fel ord, men tröttna) på spelet och vill ha ett annat att köra ett tag.
Det skall vara ett FPS/Racing spel inriktade på multiplayer. vi vill inte höra CS 1.6, CSS eller något av COD spelen.

Jag undrar nu om du har några roliga spel som du vill tipsa om (som passar in ^)
Alla trevliga svar uppskattas tack på förhand

Edit:
Jag kan tillägga att jag älskar sniper !

Permalänk
Medlem

Red Orchestra: Ostfront? Inte direkt nytt men jäkligt skoj. Är nog inte speciellt dyrt nu heller.

Permalänk
Medlem

Ja Race ON , GTR 2 eller NFS World .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

Borderlands är ganska kul att spela igenom med två polare:)

Permalänk
Medlem

ET:Quake Wars kanske. Men det är ingen höjdarfysik på fordonen.

Halo CE, är kanske inget BF, men det blandar fordon och vapen bra. Blood Gulch med Wathogs och Sniper Rifles har underhållit mig i minst några dygns speltid. Sjukt roligt lan! Sjukt.

Visa signatur

åhoj