Brus i omstarter med ASUS M4A89 GTD PRO ? HJÄLP.

Permalänk
Avstängd

Brus i omstarter med ASUS M4A89 GTD PRO ? HJÄLP.

Hej jag har konstigt brus som kommer i vissa omstarter av datorn med mitt asus M4A89 GTD PRO. Jag har uppdaterat tidigare med senaste bios för moderkortet och det gjorde jag i biosets flash utility och det gick hur bra som helst sist. Ska jag flasha samma bios fil igen för att få bort bruset av ljudet eller ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem

Vad är det för "brus" du menar? Specificera lite.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Det låter som brus från en radio typ och bara ibland icke jämt när jag startar om datorn. Det kommer precis innan den har startat om sig ?.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem

Är det fläktar eller är det genom högtalarna som det låter?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Genom högtalarna. Det kommer bara ibland det är sällan. Kan det vara ljud drivrutinen tror du ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|