Permalänk
Medlem

Varför änvända fläktkontroller ist för temperaturstyrt? (Med förgreningskablar..)

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Entusiast

Vet inte... är så där barnsligt förtjust i fläktkontroller

Permalänk
Medlem

stolen ser bekväm ut

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Entusiast

Mycket bekväm och bra pris på den också... det glömde jag ge IKEA cred för

Allak tror jag den hette... de har döpt om den nu

Permalänk
Medlem

Nirvana NV120 FTW!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Är det stor fördel att ha crossfire om man ska köra eyefinity? Jag tycker det är lite mickligt då jag kör tv som extended. Blev tvungen aktivera hårdvaruaccelaration för vissa filmer för att få ner processorbelastning och lagg. Vad ska du göra med SSD-disk? Jag skulle personligen sluta använda pc om någon skulle förbjuda mig använda SSD-disk. Spar så mycket tid med SSD-disken, går inte leva utan. Borde kanske lägga filmer på SSD-disk först innan man kikar?

Permalänk
Entusiast

Ja innan jag stoppade i det andra grafikkortet så flöt det inte så dunderbra i 5760*1080... Crysis Warhead hackade ganska så rejält. Men nu är det fullt spelbart. Bad Company 2 flyter på ganska så fint i 5760*1080...

Dock har jag hittills inte testat nån annan metod för det här med TV... jag kryper helt sonika in under skrivbordet och kopplar ut en skärm och koppla in DVI-kabeln som kommer från TV´n...

Permalänk

Grymt snyggt måste jag säga!

Visa signatur

Aerocool Strike-X ONE - Chieftec PowerSupply 600w - ASUS P8Q67-M DO B3 - Intel Core i5-3350P 3.1GHz + Cooler Master Hyper TX3 EVO - G.Skill RipjawsX 4GB DDR3 PC-10666 1333MHz x2 - MSI GeForce GTX 560Ti-448 core 1,3GB - WD Blue 1TB SATA III

Permalänk
Entusiast

Tackar tackar... idag ska det in en SSD-disk i datorn. Samt flyttas över hårddiskar i svorumsburken

Permalänk
Medlem

Naajs, SSD är rena drömmen. Fejn va snabbt allt går!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Köpte den skärmen själv för ca 2 timmar sen! Det är en riktigt bra skärm för den pengen!

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Riktigt nice rigg. Har en likadan stol riktigt skön den Verner lätt värd 599 spänn IKEA | Snurrstolar | Justerbara stolar | VERNER | Arbetsstol
5/5

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Finfin hörna! Har ett likadant skrivbord.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Du behöver nog en genomblåsning i chassit

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]