Permalänk

Uppackning av Mionix Naos 5000

Halloj!

Efter flera månader av vansinnesutbrott på min Razer copperhead så kände jag att det var dags att investera i en ny mus.
Valet var ganska självklart för min del då jag gillar Logitechs Mx 518 och även Razers svartadesign

Så igår vid lunch tid bestämde jag mig för att beställa nåt fint ifrån Inet och det blev som sagt en mus från Mionix. Musen kom ca 20 timmar efter beställning, bra gjort Inet!.

Håll i hatten och beundra min nya skönhet =F

Uppackning av Mionix Naos 5000

Permalänk

Häftigt!

Permalänk
Medlem

Om du kommer ihåg vart du fick den där bakgrundsbilden ifrån skulle jag uppskatta en länk!

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Skrivet av Waloth:

Om du kommer ihåg vart du fick den där bakgrundsbilden ifrån skulle jag uppskatta en länk!

Har ingen aning var jag hittade den, men jag har den på datorn så jag kan ladda upp den

EDIT: http://i37.tinypic.com/fks0lx.jpg

Permalänk
Medlem

Snygg mus Gillar att sladden är typ sleevad.
Riktigt nice också att man kan ställa in vilken färg den ska lysa. Blev riktigt sugen på en sån mus. Ska nog bli en när min deathadder har lagt av.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

Snygg mus Gillar att sladden är typ sleevad.
Riktigt nice också att man kan ställa in vilken färg den ska lysa. Blev riktigt sugen på en sån mus. Ska nog bli en när min deathadder har lagt av.

Ace Edge 3200 är riktigt nice också, den använder jag, har lust att testa denna, men får vänta på min kompis som ska köpa den snart. =P

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

Ace Edge 3200 är riktigt nice också, den använder jag, har lust att testa denna, men får vänta på min kompis som ska köpa den snart. =P

Dessa två ord ska inte nämnas i samma mening.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Dessa två ord ska inte nämnas i samma mening.

+1

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Dessa två ord ska inte nämnas i samma mening.

WORD!

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Har en sådan med! Så sjukt nöjd så jag måste ge dig 5p ^^

Permalänk
Medlem

Galet dyrt.

Men fin som fasen!

Visa signatur

Dator: Fractal Design XL || Windows 10 || i5 750 || 8 GB RAM || HD 7970 || 120 GB SSD
Server: Fractal Design Core 3000 || ESXi 5.1 || AMD FX-6100 || 20 GB RAM
Foto: 7D || 17-50mm f/2.8 || 50mm f/1.8 || 70mm f/2.8 || 70-200mm f/2.8
Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Har en sådan med! Så sjukt nöjd så jag måste ge dig 5p ^^

Man tackar =F

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Dessa två ord ska inte nämnas i samma mening.

Haha dagens

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

fett att man kan ändra färg!

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Har haft min sen den kom till inet, och det är den bästa och skönaste mus jag har haft! (konstig mening där) Du kommer inte bli missnöjd

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Dessa två ord ska inte nämnas i samma mening.

Okej?

Ace och Nice ska inte vara i samma nice'a mening(ace), vadårå, nice ace är bra tycker jag, iaf nice min edge 3200 acenice.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Vad är det för skillnad på denna och Qpad 5K ?

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Vad är det för skillnad på denna och Qpad 5K ?

Inehållsmässigt är det samma, men formen skiljer sig lite. Qpad 5k är högre och lite kortare, Mionix Naos 5000 är lite lägre och längre samt att du kan byta färg på dioderna och byta/lägga till vikter i den. Det kan man inte med Qpad 5k. Jag har själv Mionix och är väldigt nöjd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santy_8:

Inehållsmässigt är det samma, men formen skiljer sig lite. Qpad 5k är högre och lite kortare, Mionix Naos 5000 är lite lägre och längre samt att du kan byta färg på dioderna och byta/lägga till vikter i den. Det kan man inte med Qpad 5k. Jag har själv Mionix och är väldigt nöjd

Tack då kan jag köra med min 5k tills den går i sönder, och ev byta till en mionix senare. Gillar verkligen inställningsmöjligheterna på mionixen, då qpads är ganska begränsade.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk

Klarar musen låg sens med t.ex 800 dpi? Snabba ryck åt sidan utan att den inte följer med? den har väl samma sensor som Xai och qpad 5k så borde väl klara de?