Kanske den sämsta kuppen någonsin...

Permalänk

Kanske den sämsta kuppen någonsin...

Man måste ju säga att det har hänt en hel del denna sommar inte minst i små städerna...

Vattenläcka efter festis-stöld | Magazin24.se - Västra Mälardalens största nyhetssajt!

Visa signatur

INTEL 6950X@ 4,2Ghz, GTX 1070Ti gigabyte SLI, 64GB DDR4, 1TB SSD, 1200w , 3x24" 5760x1080

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

haha.. jag har också varit ungefär lika tungt kriminell som det där men då var det ungefär en ryggsäck godis som blev bytet:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Börja tänka på häromveckan när några skulle råna banken i Olofström, sprängde och allt, men fick inget byte, någon vecka senare var de några som försökte spränga sig in på Lidl, men råka spränga in sig i en elterminal så fick inge byta där heller, lär ju vara samma människor

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk

Haha... Någon har ju dessutom roat sig att stjäla en pall med bröd värde ca 2000kr

liksom? WTF? ska personen mata ankorna i dammen eller är den väldigt knullglad person?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

väldigt knullglad person?

WTF vad gör du med det vita brödet sa du igen?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

WTF vad gör du med det vita brödet sa du igen?

kanske bäst att lämna det osagt? och han kanske är lagd åt fullkorns hållet

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Haha... Någon har ju dessutom roat sig att stjäla en pall med bröd värde ca 2000kr

liksom? WTF? ska personen mata ankorna i dammen eller är den väldigt knullglad person?

Ibland, i stunder som dessa, så vet jag inte vad du egentligen försökte skriva -=FULLMOON=-

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Haha...

Det bjuder jag på

jag tänkte lite långdraget att den personen som snott så mycket bröd antagligen vill mata ankorna eller så han den väldigt många barn.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jojo

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Vidrigaste sidan jag sett på ett år!! D:
Vad är det för sjuk människa/monstrum bakom skapelsen?
Tillbaka till /d/ eller /int/ med dig.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.