Permalänk
Medlem

Då måste jag nog tyvärr säga att jag köper martins.. Får se hur seriös martin är också...

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixorn:

Då måste jag nog tyvärr säga att jag köper martins.. Får se hur seriös martin är också...

Okej, det är bara skicka ett PM om du ändrar dig...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det ska jag! I det fallet

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Håller på att buda på hårddiskar på tradera nu? Självklart får det inte överstiga 50kr så det är lite svårt.. Men ingen som har en typ 80gb's liggandes?

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk

jag har 2st 80gb ide diskar liggandes, har ingen aning om de funkar eller hur länge de kommer vara i livet då de är ganska gamla men om du vill så testar jag.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

jag har 2st 80gb ide diskar liggandes, har ingen aning om de funkar eller hur länge de kommer vara i livet då de är ganska gamla men om du vill så testar jag.

Testa dem gärna!

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Äsch, jag trodde det stod "50k kronors datorn..

Permalänk
Medlem
Skrivet av beyorn:

Äsch, jag trodde det stod "50k kronors datorn..

Hehe en ganska stor skyllnad!

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk

Vet inte om det är ok för TS men skulle jag kunna få efterlysa ett nvidiakort att folda på i tråden? kan tänka mig ge max 450 med frakt.

/S

Edit: själv har jag inget att sälja men får önska dig lycka till! kul projekt tycker jag

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Har en p4 2,4ghz/512/533 som du kan få köpa för 30kr plus frakt

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Vet inte om det är ok för TS men skulle jag kunna få efterlysa ett nvidiakort att folda på i tråden? kan tänka mig ge max 450 med frakt.

/S

Edit: själv har jag inget att sälja men får önska dig lycka till! kul projekt tycker jag

Helt OK för mig!

Skrivet av Tyran26:

Har en p4 2,4ghz/512/533 som du kan få köpa för 30kr plus frakt

Vad är det för sockel på den?

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Har dessa fläktar du kan få köpa för 50kr/st (använda ca 5min st max, för o testa om de funkar)

3x Alienware 120mm 1200 RPM (Silent)
1x Corsair 120mm 1150 RPM
1x Alienware 92mm 850 RPM (Silent)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Har dessa fläktar du kan få köpa för 50kr/st (använda ca 5min st max, för o testa om de funkar)

3x Alienware 120mm 1200 RPM (Silent)
1x Corsair 120mm 1150 RPM
1x Alienware 92mm 850 RPM (Silent)

Låter intressant faktist!
Skulle du kunna fixa bilder på de olika fläktarna?

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk

Behövde du nätverkskort? Har ett Netgear trådbundet PCI...betalar du frakten...så får du det gratis!
Då kan du lägga de extra 30 kr på någonting extra som kanske kostar 80kr...en större hdd kanske?

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Behövde du nätverkskort? Har ett Netgear trådbundet PCI...betalar du frakten...så får du det gratis!
Då kan du lägga de extra 30 kr på någonting extra som kanske kostar 80kr...en större hdd kanske?

Jag antar att jag inte behöver ett! Men jag hör av mig i det fallet!

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Jag har moderkort, cpu och 256 eller 512mb minne. Har nog ett grafikkort till det moderkortet oxå, Ett nvidia Ti 4200 med en passiv Zalman kylare på. Hittade ett annat nvidia kort precis. Äldre och sämre, men fungerande. Tror CPU:n är en AMD 1800+ eller något sånt, socket A. Har även 2 st IDE hårddiskar, den ena är på 40GB och låter ganska mycket har jag för mig, den andra vet jag inte hur stor den är, kan kolla imorgon. Vill du kan du få köpa allt för en liten summa plus frakt. PM:a mig om det låter intressant.

/Pete

Permalänk
Hedersmedlem

hmm tror jag har en c2d liggandes någonstans med två 1GB stickor eller om det var 512MB. har flera dvd-brännare (ej sata) som också ligger och skräpar. dvd kan du iaf få för 50kr/st men det är ju transporten...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aser:

hmm tror jag har en c2d liggandes någonstans med två 1GB stickor eller om det var 512MB. har flera dvd-brännare (ej sata) som också ligger och skräpar. dvd kan du iaf få för 50kr/st men det är ju transporten...

Är det ddr2? Det måste de vara. Drr2 or no deal

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Har precis köpt in mig nya dator delar och du skulle kunna köpa det som jag inte använder mig utav för 50kr/st samt att du får betala frakten då

Det jag har att erbjuda är:
Amd Athlon 64 X2 3800+ ~2.0GHz
MSI K9N Ultra
Asus Nvidia EN7600GS Top 256MB PCI-E
2x1GB Kingston DDR2 667MHz PC-5300 2x1GB Corsair Value Ram DDR2 667MHz PC-5300 Minnen kommer parvis så du får köpa 2x1 för 50:- vardera.
Sedan ett Ace 400W nätagg och en gammal WD 250GB Sata
Allt som allt blir det: 350:-

Det har tjänat mig väl men nu var det dax och btw så sitter jag med de prylarna nu, så allting funkar ^^
Hör av dig!

Visa signatur

Cooler Master 690 II Advanced | Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5 | Intel Core i5 4690K 3,5 GHz | Asus R9 290 4GB GDDR5 | AMD Radeon 8GB 2X4GB 2133MHz | Samsung 840 EVO 256GB | 2TB Western Digital Black | Corsair HX 850W 80+ | 3TB Western Digital MyBook | Mionix NAOS 5000 | Qpad MK-85

Permalänk
Medlem
Skrivet av DexTroN:

Har precis köpt in mig nya dator delar och du skulle kunna köpa det som jag inte använder mig utav för 50kr/st samt att du får betala frakten då

Det jag har att erbjuda är:
Amd Athlon 64 X2 3800+ ~2.0GHz
MSI K9N Ultra
Asus Nvidia EN7600GS Top 256MB PCI-E
2x1GB Kingston DDR2 667MHz PC-5300 2x1GB Corsair Value Ram DDR2 667MHz PC-5300 Minnen kommer parvis så du får köpa 2x1 för 50:- vardera.
Sedan ett Ace 400W nätagg och en gammal WD 250GB Sata
Allt som allt blir det: 350:-

Det har tjänat mig väl men nu var det dax och btw så sitter jag med de prylarna nu, så allting funkar ^^
Hör av dig!

Det är bara en hdd som jag är i behov av nu! Resten är fixat! Kan du tänka dig att sälja den enskilt?

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Självklart! Annars så skulle du ha fått i princip en hel dator för 350:- å det är inte mkt Du får lägga upp kort sen när du har byggt allting klart! Bara att du skickar pm så kan vi ta de privata detaljerna där.

Visa signatur

Cooler Master 690 II Advanced | Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5 | Intel Core i5 4690K 3,5 GHz | Asus R9 290 4GB GDDR5 | AMD Radeon 8GB 2X4GB 2133MHz | Samsung 840 EVO 256GB | 2TB Western Digital Black | Corsair HX 850W 80+ | 3TB Western Digital MyBook | Mionix NAOS 5000 | Qpad MK-85

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixorn:

Helt OK för mig!

Vad är det för sockel på den?

De är någe gammal, suttit i en Hp dator från typ -01 de är ett fynd och moderkortet var paj så har inte kunnat kolla de men här är en länk till moderkortet som satt på alla fall De är något gammalt alla fall

Motherboard Specifications, P4SD-LA (Stingray) - HP Kundtjänst (Sverige - Svenska)

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

ge mig hintar om hur chassit ska se ut! fett nyfiken ju

Permalänk
Medlem

Har en 80GB Hårddisk, Asus P5Q Se och 2 x Zalman 120MM om det är något intressant.

Permalänk
Hedersmedlem

§ 9
Marknadsföring och försäljning

Forumet får inte användas för att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion