Permalänk
Medlem

En sextonårings rum

Detta är lite bilder på hur mitt rum ser ut, ha det så trevligt och kommentera gärna!

En sextonårings rum

Permalänk
Medlem

Nej men det var nära, går på NTI-Gymnasiet. Vad går du i för skola (om du nu går i skolan)

Permalänk
Medlem

Inte så pjåkigt för att vara 16 år, som jag med andra ord. 5/5!
Ditt rum hade vunnit med hästlängder om man jämfört med mitt, hahahah

Har du precis börjat första ring på NTI i Göteborg? :b
Har nämligen 5 kompisar som har börjat där också, EC/Data.

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem

Trevligt rum må jag säga

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt Ganska gryniga bilder men annars var det riktigt fint 4/5p

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Tack allihoppa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrasbaba:

Inte så pjåkigt för att vara 16 år, som jag med andra ord. 5/5!
Ditt rum hade vunnit med hästlängder om man jämfört med mitt, hahahah

Har du precis börjat första ring på NTI i Göteborg? :b
Har nämligen 5 kompisar som har börjat där också, EC/Data.

Ne vill inte ha det så "jättepojkigt" hehe. Tack så jättemycket!

Och ja jag började ettan nu och är grymt nöjd med skolan!

Permalänk

lite "pappa betalar" stil, men trots allt väldigt moget och stilrent inrett. undrar dock varför du har dvdn på golvet

Permalänk
Medlem
Skrivet av alibababert:

lite "pappa betalar" stil, men trots allt väldigt moget och stilrent inrett. undrar dock varför du har dvdn på golvet

Haha är det så? Tack så hämskt mycket. Men jag har dvdn på golvet för att jag behöver inte "helt" teve ställ för bara min dvd. Det räcker så som det är

Permalänk
Medlem

Vad är det för garderob?
Är på jakt efter en ny nämligen och den där såg riktigt nice ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infinity_90:

Vad är det för garderob?
Är på jakt efter en ny nämligen och den där såg riktigt nice ut

Den är riktigt nice men den är också riktigt stor, men jag köpte den på ikea för några år sedan och kollade nyss på deras hemsida och såg inte den tror att de inte säljer dessa garderober mera Kolla du på ikea DU kanske hittar

Permalänk
Medlem

hahah xque, tänkte precis fråga om du gick på NTI, så läste jag kommentarerna. Går du i el, media lr handel? åk 1 lr 2? ^^ Sj så går jag tredje året i EL

Läste inte tillräckligt noga antog att du gick i stockholm, men såg att det var göteborg xD

Visa signatur

Battlefield3:SthlmDoe
Antec P280// Core i7 3930K @ 4.0ghz // 16 Gb Corsair Dominator // Asus Rampage IV Extreme// Asus GTX680 SLI // OS-disk Samsung EVO 250GB// 2x 750gb samsung spinpoint f1// Creative soundblaster X-fi titanium

Permalänk
Entusiast
Skrivet av phillum:

Den är riktigt nice men den är också riktigt stor, men jag köpte den på ikea för några år sedan och kollade nyss på deras hemsida och såg inte den tror att de inte säljer dessa garderober mera Kolla du på ikea DU kanske hittar

Tvivlar på att du köpte den...

Skönt rum... inte en massa jobbigt småplock, skit, stök och annat barnlull. Snudd på femma

Permalänk
Medlem

Stiligt rum , liknar väldigt mycket mitt eget . Jag tänkte själv välja NTI MALMÖ - Datateknik , men tyvärr blev det icke så eftersom det inte låg på ett bra ställe och det var inte något stort intryck precis

Visa signatur

Blop

Permalänk

Snyggt rum men du glömde ta kort på datorn (om du har en stationär gömd under skrivbordet såklart)

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Tvivlar på att du köpte den...

Skönt rum... inte en massa jobbigt småplock, skit, stök och annat barnlull. Snudd på femma

Haha vad ska man säga min pappa kanske men tack så jätte mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Snyggt rum men du glömde ta kort på datorn (om du har en stationär gömd under skrivbordet såklart)

Hehe mitt gamla chassi gick sönder så jag var tvungen att ta ett gammalt chassi tills jag ska köpa ett nytt.

Men datorn är fylld med en i5 propp, 6 gigg ddr3 RAM inte de bästa graffet atm men ett 9600 gt som ska bytas till ett 5770 så småningom

Permalänk
Skrivet av phillum:

Haha är det så? Tack så hämskt mycket. Men jag har dvdn på golvet för att jag behöver inte "helt" teve ställ för bara min dvd. Det räcker så som det är

du skulle kunna fösöka stuva undan den under skrivbordet

Permalänk
Medlem
Skrivet av alibababert:

du skulle kunna fösöka stuva undan den under skrivbordet

Jo varför inte, kanske skulle vara en bra idé

Permalänk
Medlem

Och den stationära?

Visa signatur

Intel i7 4770k - ASUS Z87A - Corsair 12 GB 1600MHz - Geforce GTX 780 - Fractal Design Define R2 - Cougar CM 550W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av phillum:

Haha är det så? Tack så hämskt mycket. Men jag har dvdn på golvet för att jag behöver inte "helt" teve ställ för bara min dvd. Det räcker så som det är

Jag har själv tvn på väggen och sen har jag en IKEA | Vägghyllor | EKBY system | EKBY JÄRPEN/ EKBY BJÄRNUM | Vägghylla precis under tvn för box etc. Snygg bra och billig

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zpnk:

Tvivlar på att du köpte den...

Skönt rum... inte en massa jobbigt småplock, skit, stök och annat barnlull. Snudd på femma

en fråga bara är du en sån som får allt gratis av pappa eller? varför kommer alla med pappa betalar? (kan ju vart mamma som betalt) ne då men vissa jobbar lite hemma osv o får något tillbaka av föräldrarna.

Permalänk
Medlem

Hur fick du tag i qpad-mattan?

Permalänk
Medlem

Hemskt opersonligt, 1p.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk

re: rum

Du har ju inget i rummet! ser ju ut som du lever på att vara tråkig. 1/5p

Här är ngra punkter för vad jag tycker ditt rum säger om dig:
-Du har inga böcker vilket tyder på att du är dyslektiker eller tråkig.
-Du har inga färger vilket tyder på att du är tråkig.
-Du har ingen stereo vilket tyder på att du inte uppskattar musik = tråkig.
-Du har inte dubbla skärmar vilket tyder på att du inte vet hur man optimerar sitt dator-användande.
-Avsaknandet av skräp och saker som ligger runt om i rummet tyder på att du bryr dig för mkt vad andra tycker.

Visa signatur

Veritas Vos Liberabit o Despectivus Dei

Permalänk
Skrivet av chipsfingers:

Du har ju inget i rummet! ser ju ut som du lever på att vara tråkig. 1/5p

Här är ngra punkter för vad jag tycker ditt rum säger om dig:
-Du har inga böcker vilket tyder på att du är dyslektiker eller tråkig.
-Du har inga färger vilket tyder på att du är tråkig.
-Du har ingen stereo vilket tyder på att du inte uppskattar musik = tråkig.
-Du har inte dubbla skärmar vilket tyder på att du inte vet hur man optimerar sitt dator-användande.
-Avsaknandet av skräp och saker som ligger runt om i rummet tyder på att du bryr dig för mkt vad andra tycker.

Han kanske bara vill ha stilrent?

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipsfingers:

Du har ju inget i rummet! ser ju ut som du lever på att vara tråkig. 1/5p

Här är ngra punkter för vad jag tycker ditt rum säger om dig:
-Du har inga böcker vilket tyder på att du är dyslektiker eller tråkig.
-Du har inga färger vilket tyder på att du är tråkig.
-Du har ingen stereo vilket tyder på att du inte uppskattar musik = tråkig.
-Du har inte dubbla skärmar vilket tyder på att du inte vet hur man optimerar sitt dator-användande.
-Avsaknandet av skräp och saker som ligger runt om i rummet tyder på att du bryr dig för mkt vad andra tycker.

#1, Böcker är tråkiga

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ovard:

Hemskt opersonligt, 1p.

Skrivet av chipsfingers:

Du har ju inget i rummet! ser ju ut som du lever på att vara tråkig. 1/5p

Här är ngra punkter för vad jag tycker ditt rum säger om dig:
-Du har inga böcker vilket tyder på att du är dyslektiker eller tråkig.
-Du har inga färger vilket tyder på att du är tråkig.
-Du har ingen stereo vilket tyder på att du inte uppskattar musik = tråkig.
-Du har inte dubbla skärmar vilket tyder på att du inte vet hur man optimerar sitt dator-användande.
-Avsaknandet av skräp och saker som ligger runt om i rummet tyder på att du bryr dig för mkt vad andra tycker.

+1

var är alla affischer, stereo/LP-spelare, kläder överallt, obäddad säng...?
trodde inte en 16åring kunde vara så ordningsam :/
är det inte den tiden då man är som "rebellisk"?

Permalänk

re: rum

Jag fattar att man vill ha stilrent men det betyder fan inte att man inte kan ha en bokhylla, stereo, dekoration.

Visa signatur

Veritas Vos Liberabit o Despectivus Dei

Permalänk
Medlem

Helt ok!:) Btw´fungerar ss 5h headsetet bra?