Söker spel med visst tema

Permalänk
Medlem

Söker spel med visst tema

Jag är då alltså en PC Gamer through and through, vill bara säga det först så det inte ploppar upp förslag om konsollspel!

Hur som helst, till saken! Jag söker då efter spel med Western/indian-tema, gamla som nya, helst action/shooters.

De enda jag kan komma som jag spelat med nämnda tema skulle vara Call of Juarez-spelen, ett rätt gammalt spel från 90-talet jag inte minns namnet på (Wanted nånting...) samt spelet GUN.

Tack på förhand!

Visa signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Permalänk
Medlem

Desperados: Wanted Dead or Alive, som Commandos, fast bättre IMO.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem

red dead redemption?

edit: dum som man är så kollar man inte om det finns till pc lol... Skit i det jag sa

Permalänk
Medlem

Vågar tro lite på att det kommer komma en version av Red Dead Redemption inom en ganska snar framtid till PC. Instabuy på det!

Ska kolla in Desperados, har hört talas lite om det spelet. Commandos har jag spelat lite och det gillades. Tack för förslaget!

Visa signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Permalänk
Medlem

Lead for Gold, dock enbart multiplayer men riktigt kul och finns billigt att köpa, inga månadsavgifter eller dylikt, kolla in det iaf!

Lead and Gold - official homepage

Permalänk
Medlem

Har faktiskt Lead and Gold sedan tidigare, dock så har jag typ två-tre fps in-game vilket känns jäkligt fel. Har inte orkat lösa problemet.

Visa signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT