Permalänk
Medlem

Sniper Ghost warrior

Halloj!

Jag hittade ingen tråd om det här spelet, någon som har testat det ?=)
Det verkar rätt kul iallafall.

Sniper: Ghost Warrior Review for PC - GameSpot

Visa signatur

INTEL CORE I7 950 > ASUS P6X58D-E X58 S-1366 CORSAIR 6GB DDR3 > GEFORCE GTX 560 TI >

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpuGq:

Halloj!

Jag hittade ingen tråd om det här spelet, någon som har testat det ?=)
Det verkar rätt kul iallafall.

Sniper: Ghost Warrior Review for PC - GameSpot

Jag har spelet det litegrann. Det är riktigt kul faktiskt. I flera uppdrag smyger man i olika byar för att komma till andra sidan och ingen får se en för då går larm osv. Får man "snipera" folk när dem går utom synhåll för de andra osv. Riktigt värt är det!:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt hört lite negativ kritik om det, berörande irriterande buggar. Tror jag läste om det i det här forumet faktiskt, mer än så vet jag inte.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Skrivet av SpuGq:

Halloj!

Jag hittade ingen tråd om det här spelet, någon som har testat det ?=)
Det verkar rätt kul iallafall.

Sniper: Ghost Warrior Review for PC - GameSpot

Det är la ett okej spel men det fattas mycket för att göra det bra. Demo finns FZ :: Filarkiv :: sniper.ghost.warrior.demo.zip

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Det är ett enformigt spel med usel story. Mycket av det spelas även som ett vanligt "springa in o skjuta" spel. Förekommer vissa guldkorn om man tycker om att ligga på ett högt berg eller liknande och snipa ner stora grupper av fiender. Om man inte tycker sånt är riktigt kul så skulle jag säga att man kan titta på andra spel.

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311