Permalänk
Medlem

Nåt gött spel?

jag har spelat ganska mycket Oblivion och MW2 på sistone och skulle vilja ha något nytt att sätta tänderna i

Jag spelar gärna FPS och RPG från 2005-2010
nån som har något tips?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

F.E.A.R kom 2005 och om du inte lirat rekommenderas det varmt, speciellt om du gillar skräck (eller om du inte gillar det för den delen!)

Mass Effect 1&2 kom 2008, 2010 och är RPG/FPS vilket bör passa dig, riktigt skoj.

Permalänk
Medlem

Hakar på denna tråden då i väntan på tips

Du kan ju kolla upp , Metro 2033, Dragon Age, Just cause, Bad company 2, Mafia 2, fallout 3 eller borderlans om du inte spelat nått av dem.

Permalänk
Medlem

okej man är ju lite efter på spelsidan eftersom man har använt föräldrarnas 500mhzare ända fram till förra året ^^

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

prova mafia 2 de är de bästa jag spelat iallafall.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Hedersmedlem

Fallout 3, BF BC2, TF2, Dragon Age Origins är de första jag tänker på.

Permalänk
Skrivet av Ladestam:

Hakar på denna tråden då i väntan på tips

Du kan ju kolla upp , Metro 2033, Dragon Age, Just cause, Bad company 2, Mafia 2, fallout 3 eller borderlans om du inte spelat nått av dem.

+1 Definitivt värt att spela igenom dessa!

Permalänk
Medlem

Assault on Dark Athena ligger inte på topplistor, men var ljuvligt roligt att ta sig igenom. Det är inte så långt heller. Föregångaren är från 2004.
Du har ju Bioshock och Stalker-spelen som är värda sina rundor. Clear Sky kanske kan vara litte jobbigt för ett 9600GT dock...
Aktuellt och nämnt är ju Mafia 2 som är riktigt bra, rekommenderas av mig också.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asaska:

Assault on Dark Athena ligger inte på topplistor, men var ljuvligt roligt att ta sig igenom. Det är inte så långt heller. Föregångaren är från 2004.
Du har ju Bioshock och Stalker-spelen som är värda sina rundor. Clear Sky kanske kan vara litte jobbigt för ett 9600GT dock...
Aktuellt och nämnt är ju Mafia 2 som är riktigt bra, rekommenderas av mig också.

Jag har Clear sky för tillfället (rea på åhlenss ) och jag får runt 6 fps
Ska inhandla nytt graffe snart ändå så.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem

Dragon Age.

Permalänk
Medlem

Som tidigare sagt så Fallout 3, sitter själv och lirar det och tycker det är härligt, även om det ofta är ganska groteskt och "kletigt".

Borderlands är kul men tror nog det gör sig bättre att lira med polare.

Annars om ingen sagt det tidigare så kan jag varmt rekomendera mass effect 1&2. utan tvekan de bästa spelen jag spelat.

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD