Upphittat unikt exemplar av Gamereactor, ägare sökes.

Permalänk
Medlem

Upphittat unikt exemplar av Gamereactor, ägare sökes.

Jag hittade den här tidningen på en soffa inne i stan, och trodde inte att det var något problem med att jag tog den och lade ner i väskan.
Nu visade det sig att den här tidningen inte ens har släppts, och att den innehåller en efterlängtad recension av det där spelet... Reach heter det. Halo Reach.

Jag söker nu ägaren till det här borttappade tidningsexemplaret då det verkar vara mycket eftertraktat.
Dessutom så har jag redan läst den där recensionen.

Tips för att hitta ägaren uppskattas.

Bild på tidningen:

Visa signatur

Stationärt: i5 2500K | XFX HD6950 OC | 16GB RAM, 1600MHz | Asus P8P67-M B3 | FD Define R3
Bärbart: MacBook Air 11" '12 - i5 1,7GHz, 128GB
Kamera: Canon EOS 5D Mk II | Div. ƒ/1.4-gluggar
Andra enheter: iPhone 5, iPad 4, Galaxy Nexus, Nexus 7
http://twenty-ten.se/

Permalänk

Faaan jag vill också läsa recensionen....
Inte min tidning dock.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Testpilot

Den släpps om bara fyra dagar och jag har sett tidigare att vissa affärer fuskar och ställer fram tidningen innan släppdatumet. Eftersom det är helg så skickas tidningarna troligtvis ut runt det här datumet för att affärerna ska ha fått dem tills på tisdag.

Tidningen var klar redan den 3:e Gamereactor #78 är färdig - Petters blogg - Gamereactor Sverige

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Den släpps om bara fyra dagar och jag har sett tidigare att vissa affärer fuskar och ställer fram tidningen innan släppdatumet. Eftersom det är helg så skickas tidningarna troligtvis ut runt det här datumet för att affärerna ska ha fått dem tills på tisdag.

Tidningen var klar redan den 3:e Gamereactor #78 är färdig - Petters blogg - Gamereactor Sverige

Nu var det så att butiken i fråga är Webhallen, vars Reach-släpp är väldigt kontrollerat. Dessutom så har Gamereactor en deal med utgivare om att inte publicera recensionen förrän på söndag kväll (online alltså, innan tidningssläppet).

Oavsett så är själva tråden ett mindre skämt ifrån min sida, men om man är snäll så kanske jag kan säga betyget till en vågel som flyger hem till dessa snälla personer.

Visa signatur

Stationärt: i5 2500K | XFX HD6950 OC | 16GB RAM, 1600MHz | Asus P8P67-M B3 | FD Define R3
Bärbart: MacBook Air 11" '12 - i5 1,7GHz, 128GB
Kamera: Canon EOS 5D Mk II | Div. ƒ/1.4-gluggar
Andra enheter: iPhone 5, iPad 4, Galaxy Nexus, Nexus 7
http://twenty-ten.se/