söker en sida där privatpersoner annonsera ut tjänster

Permalänk
Medlem

söker en sida där privatpersoner annonsera ut tjänster

Söker en sida jag såg på Ams.se i somras de var en sida där privatpersoner kunde lägga in tjänster man ville ha hjälp med och svara på andras,

Typ såhär flytta en stege du får 200:-

Behöver nämligen hjälp att flytta en kyl/frys ska köpa nåt budget skit på blocket såg de fanns för 200-300kr och känns inte rimligt att betala bring 500kr för att få hem skiten. Så tänkte slänga upp en annons där men kommer ju fan inte ihåg vad sidan hette.

Förstår inte hur de har tänkt man ska klara sig med ett frysfack där man får in 2st 33cl cola burkar, inte stabilt!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk

Ring en kompis?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Avstängd

Eller be en nära granne med bil?:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

"tjänster"

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Craiglist är det enda jag kommer att tänka på (och är nog garanterat inte det du tänker på)

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

Att flytta en stege några meter för 200 tycker du låter helt okej? Men att flytta en hel jävla frys från bostad a till b med bil för en femhundring är inte okej? Rajjt.

Permalänk
Skrivet av MooDHooDs:

Att flytta en stege några meter för 200 tycker du låter helt okej? Men att flytta en hel jävla frys från bostad a till b med bil för en femhundring är inte okej? Rajjt.

Nu var det visst inte en Frys utan en där man fick plats med 2-3 33cl burkar.

Visst jag håller med dig om att en del vill ha saker gratis här.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Nu var det visst inte en Frys utan en där man fick plats med 2-3 33cl burkar.

Visst jag håller med dig om att en del vill ha saker gratis här.

Jag antar att i hans nuvarande boende endast finns kyl med frysfack (där det bara får palts 2 burkar). Därför vill han ha något större och letar efter en redig frys.

Men vad vet jag