Vad äter du till en bra film?

Permalänk
Medlem

Vad äter du till en bra film?

Vad äter du när du ser en riktigt bra film? Jag lyxar till det med tacos eller en kebabpizza!

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem

När jag ser en bra film så riktar jag helst all min koncentration till filmen och snaskar du inte på något.
Något att dricka går bra.

Permalänk
Medlem

Det blir väl popcorn/chips med saft/läsk. Aldrig att jag äter en kebabpizza eller något annat stort, känns som om jag förlorar koncentrationen på filmen då.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Smågodis och en dricka brukar det bli.

Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem

Ofast bara en dricka. Om jag käkar något så blir det några goda mackor. I princip aldrig chips eller popcorn.

Permalänk
Medlem

brukar bli popcorn eller lösgodis. och Loka vatten eller öl

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Ostbågar.

Permalänk
Medlem

Ja det är juh inte alltid jag käkar när jag ser på film utan när jag vill lyxa till det lite. Skulle nog ha skrivit det. Oftast så har jag bara något att dricka typ en Ramlösa och kanske typ lite bananchips! Fy fan vad gott det är med bananchips tror jag skall ta mig några nu ha!

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem

Brukar inte äta när jag ser på film. Gör jag det är det för att jag är hungrig. fast ibland kan man lyxa till det med glass och bär eller godis

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Brukar inte äta något, men jag är inte heller den som planerar att se film. Kanske har någon soft film uppe på en skärm och slö surfar lite samtidigt.

Annars är det klassiska grejer som chips och öl som gäller om man seriöst ska se en film.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Inleder ofta med en Pizza av märket Dr Oetker och en burk cola för att sedan gå över till chips, lösgodis och ramlösa citron
Jag har väldigt svårt att se på film eller tv öht utan att äta något.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Brukar baka kakor till en bra film

Permalänk
Hedersmedlem

Chips framförallt och mjölk, det är riktigt gott. Har ett tipps till, banan och chips är något man gärna äter.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Morotsstavar med dip till, så sjukt gott.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Ingenting, är filmen bra glömmer jag tuggandet, tyvär så är det väldigt sällan numera... :/

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Hade varit intressant att se hur många liter Pepsi Max som fått sätta livet till filmtittande här hemma

När något tuggas är det lite plockgodis eller mackor - aldrig chips eller popcorn nuförtiden.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Tittar på röd oktober nu och blev så sugen på plockgodis nu! Plockgodis är något jag äter allt för sällan. Kanske 3 - 4 ggr om året.

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem

Popcorn går alltid hem sen nått att dricka till.

Permalänk
Medlem

Hur kan ni äta chips till en film? När man tuggar så låter det i hela skallen så hör man inte vad som sägs i filmen. Popcorn och läsk är väl standard hos mig.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cloudstone:

Hur kan ni äta chips till en film? När man tuggar så låter det i hela skallen så hör man inte vad som sägs i filmen. Popcorn och läsk är väl standard hos mig.

Man låter chipsen ligga i munnen tills de blir mjuka

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Oftast lösviktsgodis eller ostkrokar och pepsi max till det

Permalänk
Medlem

Mtn. Dew endast

Permalänk
Medlem

Det blir vindruvor gott och låter inget.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Jag brukade äta Zapatas Dip (den i en aluminiumburk som fanns förr) och OLWs grillchips. Men det var när just den dippen fanns. Vet inte om den säljs någonstans längre (inte hemmavid i alla fall)

Nu brukar jag lyxa till det med lök-dipp och dill & gräslökschips de gånger jag har något till mina filmer.

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

käkar typ allt, chips, godis, popcorn, chocklad, chokladglass, falukorv, stekt kött, frukter, öl-korv, pizza, hamburgare osv, brukar dricka allt som innehåller socker eller öl

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Det som finns,allt som är gott och man råkar ha hemma.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jävligt gott med chilinötter till film måste jag säga.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Isbitar. Då har man både och.

Edit: Om ärligheten når sin topp, så är det oftast lösgodis och något trevligt att dricka, chips fungerar också mycket bra.

Gillar även en nyttig tonfiskröra, med mycket lök i, det är så jävla gott. Den ska vara något stark med (chiliflingor fungerar toppen), och fall man inte bara käkar det ur en skål så fungerar det perfekt på ett knäckebröd! Oj oj oj, nu blev jag sugen. Och vatten till det.

Permalänk
Medlem

Äter ni olika beroende på om filmen är bra eller dålig? Om så är fallet, hur bestämmer ni er i förväg vad ni ska äta? Är det förväntningarna som bestämmer eller ser ni filmen en gång först och om den är bra så kollar ni på den igen med något gott tilltugg?

Permalänk
Medlem

Lösgodis om det finns hemma annars chips, ostbågar , jordnötter , glass ,popcorn och om inte nått av det finns hemma så gör man några mackor bara för och ha något och tugga på^^.