Permalänk
Medlem

den var ruskigt söt

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Band1tQueen:

Naaw, söt! Nästan lik min misse Pixie

http://pici.se/pictures/ToOQgNLvz.jpg

Hahah så typiskt katter. Våra brukar ligga i diskhon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Orkade inte ladda upp en bild så jag snor en från min stalkerbook istället.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs182.ash2/44550_...
2½-årig leguan. Hane, strax över 1kg och 95cm.

Suse?

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem
Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3p70r:

Nu är jag iochförsig yrvaken, men; "Suse?"

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

En...

Ni får ursäkta min mamma i bakgrunden på sista bilden

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Det här är Zelda när hon försöker sno min choklad

Här är hon när hon tigger choklad

Nej, jag är inte den bästa fotografen i stan.

Permalänk

Våran valp har blivit stulen

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Nu är jag iochförsig yrvaken, men; "Suse?"

openSUSE.org

Permalänk
Avstängd

Stackars dig och framför allt hunden.
Jag har själv en hund ,en Rottweiler som år 9 år.

Hoppas valpen kommer tillrätta.
Var den öron märkt? ,eller chip?.

Känner med dig ,klump i halsen..

Såna som gör så skulle jag vilja möta i en mörk gränd.
Det skulle inte bli mycket kvar av den personen.

Hoppas med att den inte blivit tagen för att användas i någon sorts form av hundkamp.
Det ända jag kan göra är att hoppas allt löser sig och många tänker på dig.
Lägg ut en bild på vovven om du har ,och berätta var du bor för dom du litar på.

Kanske något kommer upp.

Mvh Jimmy

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk
Avstängd

Dolly Chillar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Letrix:

Det är ju en kamelont!!!!!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

En Liten hanvalp amstaff som hämtades idag, litet sött busliv på 8v

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Skrivet av Vargen1973:

Stackars dig och framför allt hunden.
Jag har själv en hund ,en Rottweiler som år 9 år.

Hoppas valpen kommer tillrätta.
Var den öron märkt? ,eller chip?.

Känner med dig ,klump i halsen..

Såna som gör så skulle jag vilja möta i en mörk gränd.
Det skulle inte bli mycket kvar av den personen.

Hoppas med att den inte blivit tagen för att användas i någon sorts form av hundkamp.
Det ända jag kan göra är att hoppas allt löser sig och många tänker på dig.
Lägg ut en bild på vovven om du har ,och berätta var du bor för dom du litar på.

Kanske något kommer upp.

Mvh Jimmy

Det var norsk gråhund 6månader med mycket välmeriterade föräldrar. jag hade ju henne dresserat grymt mycket dessutom. Den är chipad så med lite tur hittas den, men den lär hamna i finland om man ska tro polisen. ja det var 10papp och mycket tid kastade i skogen. Bara att hämta en ny hund nu.

Och har jag riktigt tur så ringer någon på min köpesannons och vill sälja en hund åt mig otur för han ifall det är henne han ska sälja.

Hörde av grannen idag att en valp blivit stulen i grannbyn också :S

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Uploaded with ImageShack.us

EDIT: lilla soqi snart 12 månader boxer hon brukade sitta i mitt knä som valp när jag spelade data på nätterna...detta tror hon sig kunna göra även när hon väger sina 30 kg och blödig som man är har jag svårt att neka henne

Permalänk

En bild på min amstaff, är knappt ett år på bilderna och är fortfarande lite spinkig.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Avstängd

Fin vovve ,har själv en Rottweiler nu 9 år gammal och haft en Go kille som hette Nero som likande din i ansiktet.
Men annan färg förstås ,bilder finns här i denna tråd på dom djur jag har.

Ps: Vi är alla lite spinkiga i början å tur är väl det för mamman
och alla är vi olika ,därför är denna värld så vacker.

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk
Skrivet av Vargen1973:

Fin vovve ,har själv en Rottweiler nu 9 år gammal och haft en Go kille som hette Nero som likande din i ansiktet.
Men annan färg förstås ,bilder finns här i denna tråd på dom djur jag har.

Ps: Vi är alla lite spinkiga i början å tur är väl det för mamman
och alla är vi olika ,därför är denna värld så vacker.

Är uppvuxen med en labrador blandning, han blir 13år nu i oktober.

nu har vi hittat ett bra foder som han gillar och håller vikten som han ska. ska köpa en väst som han kan börja att bära saker i. bra träning om man gör det på rätt sätt..

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Bahh... är lite avundsjuka på er med husdjur. Jag måste flytta till annan bostad då min hyresvärd inte tillåter husdjur.

Permalänk
Medlem

senaste vovven diesel som är snart ett halvår gammel

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

http://img62.imageshack.us/img62/7695/19157244091711026530176...

Uploaded with ImageShack.us

EDIT: lilla soqi snart 12 månader boxer hon brukade sitta i mitt knä som valp när jag spelade data på nätterna...detta tror hon sig kunna göra även när hon väger sina 30 kg och blödig som man är har jag svårt att neka henne

Boxer va? skitfin hund iaf.

Permalänk
Avstängd

Kul och se att "tuffa och hårda" datakilar har en tråd på sina husdjur.:) Cool thing!:D

Har funderat på att skaffa en Dvärgpinscher men jag väljer att avvakta då jag inte vill bli uppbunden av ett djur (vill resa och uppleva saker etc. först:)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Uploaded with ImageShack.us

ursäkta för bildkvaliteten är riktigt dålig, tagen på en iphone 3g...

En west highland white terrier, vet inte hur gammal han är på bilden dock.

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Kul och se att "tuffa och hårda" datakilar har en tråd på sina husdjur.:) Cool thing!:D

Har funderat på att skaffa en Dvärgpinscher men jag väljer att avvakta då jag inte vill bli uppbunden av ett djur (vill resa och uppleva saker etc. först:)).

Sen när vart datorentusiaster hårda?
Bilden av en redig nerd är ju en tanig blek kille, gärna lite kulmage och glasögon.

Permalänk
Medlem

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Sen när vart datorentusiaster hårda?
Bilden av en redig nerd är ju en tanig blek kille, gärna lite kulmage och glasögon.

Jo jag vet.:P Håller med men skrev utifrån "tonen" här på forumet som är rätt så "hård och fördömande biland".:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Fin katt du har, GoMeR. Bra kamera också tycker jag att det ser ut som

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Kipsy - 10år

Stina - 4år

Permalänk
Skrivet av Amd Athlon Xp:

Han ser lite... trög ut? Fast samtidigt ser han ut att ha mycket personlighet, och det är viktigast med katter!

Permalänk
Medlem

What?!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90