Permalänk
Medlem

Kungarna av Tylösand

Vad jag skämdes när jag såg Kungarna av Tylösand. Vad tycker du om Kungarna av Tylösand?

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Medlem

Jag tycker även programmet skall läggas ner då det bara är skräp.

Visa signatur

Besök Gothenburg Guide för att hitta fakta om Gothenburg hotels, Gothenburg restaurants och mycket mera!

Permalänk
Avstängd

Bästa som sänts på svensk TV på länge!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Har bara sett reklam på tv och läst några artiklar på nätet, värre än Hollywood fruar och Ullared tillsammans garanterat och det är bland det värsta som visats på tv i Svensk historia.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

det är bland det värsta som visats på tv i Svensk historia.

fesen, det är bara å inse: SEX SÄLJER! Vare sig du gillar det eller inte så kommer sprit å tuttar ge höga tittarsiffror, gärna när dom kombineras!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Tycker att det är rätt underhållande faktiskt, däremot så verkar deltagarna helt dumma i huvudet. Speciellt kurden och jockiboi, fy fan. Den där Erica verkar också lite kokko. Maskinen verkar vara den med mest vett i skallen. Som förälder skuille jag skämmas brallorna av mig, fy fan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Bästa som sänts på svensk TV på länge!

Och det säger ju tyvärr ganska mycket om svensk tv i övrigt.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Jag kollade på första avsnittet bara för att se vad det var för skit men det var ju ganska underhållande faktiskt. Tycker dock det är lite konstigt att de kan få med 3 killar som är helt loco men brudarna är hur tråkiga som helst.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag vet inte vad jag ska säga om programmet egentligen. Det var ju underhållande på ett sätt, men samtidigt så undrar man vad det är för nöje med att bli aspackad på tv, supa sig full, kräkas, spruta Mr.Muscle i baken och stoppa senap i kalsongerna.

Permalänk
Medlem

Efter att jag såg denna tråd igår bestämde jag mig för att kolla vad det var för något. Visserligen så var jag väl rätt medveten om vad det var, men jag skulle skaffa mig en uppfattning. Jag mådde seriöst dåligt av det. De verkar ju pantade hela bunten.

Permalänk
Medlem

Haha faktiskt rätt underhållande, förutom han biskit. Maskinen trodde jag ju skulle vara värst men han verkar lite äldre och samlad, typ som ledaren i flocken som håller koll på alla.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Ganska fånig/patetisk serie, men man sitter ju där klistrad varje gång

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Något jag däremot inte förstår är hur Nemo får ligga hela tiden, han är ju bland de fulaste av dem

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandstorm:

Något jag däremot inte förstår är hur Nemo får ligga hela tiden, han är ju bland de fulaste av dem

Och rätt blåst med. Han är väl en charmör.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kode:

Och det säger ju tyvärr ganska mycket om svensk tv i övrigt.

Hater!

Skrivet av Sandstorm:

Något jag däremot inte förstår är hur Nemo får ligga hela tiden, han är ju bland de fulaste av dem

Han har läst the game!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Jag tycker synd om turken, han försöker verkligen att låtsas vara nån annan =/

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Jag tycker synd om turken, han försöker verkligen att låtsas vara nån annan =/

Jag håller med. Dock för står jag inte varför för han beter sig som en barn unge ibland.

Jag har små glott lite och jag kom fram till att det är ganska hjärndött program....

Permalänk
Medlem

"Johnny" hetast på nätet - Mode - Modenyheter Modereportage Trender Tips | Expressen
är inte de där jocke?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Förmodligen, *facepalm*

Permalänk
Medlem

Haha, vilket jävla stilbrott!

Permalänk
Medlem

Tyvärr ger programmet en bild av hur det faktiskt ser ut på helgerna och hur tragiskt det är att bortskämda snorungar gör allt dom kan... Tragiskt att se, och fylla med intoxation som följd är väldigt vanligt och utbrett i vårat land. Sen att ungjälvarna i programmet är så innerligt bortskämda och fattar noll gör ju inte saken bättre.

Sveriges akutmottagningar och akutavdelningar blir en avrusningsplats för ungdomar som inte kan hantera sprit och tar droger varje helg varje vecka hela året om...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

Tyvärr ger programmet en bild av hur det faktiskt ser ut på helgerna och hur tragiskt det är att bortskämda snorungar gör allt dom kan... Tragiskt att se, och fylla med intoxation som följd är väldigt vanligt och utbrett i vårat land. Sen att ungjälvarna i programmet är så innerligt bortskämda och fattar noll gör ju inte saken bättre.

Sveriges akutmottagningar och akutavdelningar blir en avrusningsplats för ungdomar som inte kan hantera sprit och tar droger varje helg varje vecka hela året om...

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

HAHA

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Såg avsnitt 6 alldeles nyss & måste säga, förutom att de är rikspantade hela bunten,
att Jockeboi nog ska ska stanna hemma på onsdagar i sommar när jag är i Vadstena ..

Permalänk
Medlem

Det är väl ganska typiska personer man ser på klubbar och krogar idag, tycker inte programmet i sig är särskilt märkvärdigt. Man har stött på personer som tamefan är värre Jag väljer att inte beblanda mig med personer som dessa och heller inte se dem på TV så nej såg ett avsnitt och aldrig mer.

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Avstängd
Skrivet av valsen:

Vad jag skämdes när jag såg Kungarna av Tylösand. Vad tycker du om Kungarna av Tylösand?

Man behöver inte kolla på det som tur är om man inte vill

Känns kanske lite fel att barnen som kollar på denna serie får en sådan syn på droger och att det blir för accepterat, inget fel på alla droger men folk som inte vet bättre kan ej hantera dem och ni tror förmodligen inte heller det är de smartaste personerna som är med i detdär programet/kollar på skiten.

Permalänk
Avstängd

Lite fylla har väl ingen dött av?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Lite fylla har väl ingen dött av?

Jockiboi stoppar gurka i röven on Vimeo
Killen är inte frisk HAHAHAHA

Har inte kollat på programmet men det är same old shit, tacka fan för Grannfejden som är riktig underhållning.

Permalänk
Medlem

LOL!

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.