Permalänk
Medlem

League of ledgends.

Hoj!
Undrar om det finns några fler här som spelar LoL (League of Legends League of Legends). Jag har själv spelat ett tag nu och börjar tröttna på att spela public ;P. För er som inte vet vad det är så e det som dota fast mycket mycket bättre och mer balancerat. En del tunga gubbar jobbar på att utveckla spelet (folk som var med och gjorde wc3 etc). Det bästa av allt är att det är gratis att köra :). Finns det fler spelare adda mig gärna Sinak heter jag i LoL.

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

jag spelade innan, men slutade ganska snart efter tyvärr tyckte inte spelet var så jätte kul DOCK så får man väl se om ett tag hur mycket dom har utvecklat på spelet

Permalänk
Medlem

men nån måste det väl finnas som spelar? just nu är servrarna sjukt upptagna i europa men det ska fixas nu i veckan ;P.
Här är lite videos hur spelet ser ut: YouTube - League of Legends: Garen Champion Spotlight och YouTube - League of Legends: Anivia Champion Spotlight
börja spela!

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

Jag spelar, och andra med för den delen. Det finns trådar om det. Adda mig på Crase i spelet. Spelar i princip bara casual/public, men drar gärna ihop ett gäng fler så vi kan spela lite premade i alla fall. Har några styckna buddies från swec som jag inte spelat tillsammans med än, men det känns så där kul när man bara är typ 2 online samtidigt. Ju fler desto bättre!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag spelar det , jag heter MeGoAlive, vi är flera stycken som heter MeGo också nånting efter det

Permalänk
Medlem

Varför kan inte ni LoLare hålla er till eran officiella tråd utan måste skapa nya hela tiden?

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Essin:

Varför kan inte ni LoLare hålla er till eran officiella tråd utan måste skapa nya hela tiden?

Jag sökte men hittade ingen :S

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Avstängd

Några här som vill lira med KLAN så är det bara att ansöka om att joina oss på HighDefinition Gaming (Är det lovligt att göra så här!? om inte får någon mod ta bort)

LoL är kul och vi håller just nu på att bild 3st lag i våran klan, så kallade A,B och C lag...